Gjest bloggerutennavn Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg lurte på om noen her har erfaring med Britax Hi-Way II eller/og Britax Multi-Teh II. Jeg trenger nytt sete til sønnen min, vi har ikke bil, og kjører veldig sjeldent, men det er viktig at det kan passe i både små og store biler da det ikke er en fast bil det skal stå i hele tiden. Han skal også sitte bakovervendt så lenge som mulig, og jeg lurer på om det er en av disse som er bedre til dette? Visst han vokser ut av det i høyde kjøper vi er han kan sitte bakovervendt i lengre men akkurat nå passer det greit å starte med et av disse da Jollyroom har salg på de og det er fint å spare litt penger i samme slengen :-)
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hi-Way II er vel PLUS-godkjent om jeg husker rett. Jeg ville valgt det. Har dette selv til vår gutt på snart fire år. Lett å montere i bil, tar liten plass og han sitter godt. Er ca 105 cm lang og blir sittende bakovervendt et halvt år til.Anonymous poster hash: dd9e8...c77
Gjest bloggerutennavn Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hi-Way II er vel PLUS-godkjent om jeg husker rett. Jeg ville valgt det. Har dette selv til vår gutt på snart fire år. Lett å montere i bil, tar liten plass og han sitter godt. Er ca 105 cm lang og blir sittende bakovervendt et halvt år til.Anonymous poster hash: dd9e8...c77 Helt supert! Takk for svar. Kjempe flott at han kan sitte bakovervendt så lenge i det Da går vi nok for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå