Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Driver og trekker om en avlang, oval pute med 28 knapper (puh!) til en "manilla"-stol. Den gynger/vipper litt. Fant hele herligheten på loppis for kr 75,- for ett par uker siden. Fikk ikke rent stoltrekket av lys lerret, så det endte med at jeg trakk om hele greia (inklusive 28 knapper) med beige linstoff. Mye arbeid (har aldri gjort noe lignende før), men det ser ut til å bli en stilig stol til verandaen på godværsdager. Fant også en nålestripet, sort dressjakke til kr 30,-. loppemarked! Har du gjort noen kjøp du vil fortelle om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2004 #2 Del Skrevet 20. mai 2004 Bøker. Kjøpte bla Papillon til 20 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 O! Elsker loppemarked! Min garderobe består av mange lopper faktisk talt, ikke på grunn av at jeg ikke har penger til klær, men fordi det finnes så utrolig mange stilige plagg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 22. mai 2004 #4 Del Skrevet 22. mai 2004 Har ei svigerinne som er helt rå på å gjøre gode kjøp på loppemarked og bruktbutikker. Hun har utstyrt hele hytta si med opptrekte møbler og lamper, tepper, bilder og noen steintøffe kitch-turkise-keramikk-ting fra slike kjøp. Det er skikkelig imponerende å se hvilke skatter hun finner blandt alle loppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. mai 2004 #5 Del Skrevet 22. mai 2004 Mitt beste loppis-kupp var Magnor krystall tallerker til 10 stk, hele og flotte, til den nette sum av 100kr for alle....Da var mottoet "løp og kjøp" høyaktuellt.... Ellers så elsker jeg loppemarked og har funnet flott Barbie hus til datteren min, og Playmo sjørøver skip til sønnen min på loppis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå