AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Del Skrevet 19. januar 2014 Hei! som ungdom hadde jeg en køyeseng med seng på toppen, sovesofa under og pult på enden av sengen.. Noen som forstår hva jeg er på jakt etter? Anonymous poster hash: 1b955...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Del Skrevet 19. januar 2014 Jysk eller ikea? Anonymous poster hash: ee72c...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Del Skrevet 19. januar 2014 Jysk eller ikea? Anonymous poster hash: ee72c...ac6 nei, bar ikke.. det er problem at det må være sofa under.. :-) Anonymous poster hash: 1b955...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 19. januar 2014 #4 Del Skrevet 19. januar 2014 Er det Stompa seng du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Del Skrevet 19. januar 2014 Er det Stompa seng du tenker på? Jupp, det var det! Tusen takk :-) Men ikke lett å finne tilsvarende ser jeg.. Mange har sofa under, men kun 1-2seter.. Jeg ser etter 3seter :-) Hihi, mange gode barndomsminner når jeg googlet disse stompa-sengene:-) Anonymous poster hash: 1b955...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå