Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sitter ute på en rigg i nordsjøen og tenkte jeg like gjerne kunne prøve å utvikle mitt romantiske liv hjemme.

registrerte meg på sukker.no da Tinder ikke virker her ute...

Så langt virker det jo helt dødt? Noen som har brukt det over tid som kan si noe om utviklingen? Er det noen andre dating sider med flere brukere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er så lett for menn generelt å komme i kontakt der. Damene er vel litt kresne. :)

Anonymous poster hash: eab5a...415
Skrevet

hadde bare hatt profil på sukker en ukes tid før jeg kom i kontakt med han som er kjæresten min idag. så det er mulig å møte noen dær!;)

Anonymous poster hash: 26ddf...fd4
Skrevet

Hei!

Sitter ute på en rigg i nordsjøen og tenkte jeg like gjerne kunne prøve å utvikle mitt romantiske liv hjemme.

registrerte meg på sukker.no da Tinder ikke virker her ute...

Så langt virker det jo helt dødt? Noen som har brukt det over tid som kan si noe om utviklingen? Er det noen andre dating sider med flere brukere?

Jeg meldte meg akkurat inn i sukker. Veldig spent på hvordan det vil gå.

Har fått ca 20 meldinger hittil, men egentlig ingen jeg kunne tenke meg å skrive mer med.

Men mange sier jo at det fungerer, og flere venninner har funnet kjærligheten der. Så vi får gi det en sjanse:)

Anonymous poster hash: 9e136...dfd

Skrevet

Ok.. Ble litt skuffet egentlig. Var kun noen få søte jenter i Rogaland, sammenliknet med kvaliteten på tinder var det jo helt begredelig.

Match-funksjonen har jeg ingen tro på. Hvordan virker den i utgangspunktet? At der man er like er alt bra? Har ikke noe behov for å ha med dama på alle aktiviteter, så om hun ikke liker surfing, fisking og ski burde ikke det trekke noe ned akkurat.

Hva hadde dere tenkt om en fyr som ikke hadde utfylt profilteksten sin?

Tenkte jeg skulle skrevet noe kreativ, men hjernen var ikke akkurat på høygir da profilen ble opprettet ...

Skrevet

skjønte aldri den match tall greia, så den brydde jeg meg ikke om.

profilen til kjæresten min var rett og slett kjempe bra! han gjorde skikkelig godt inntrykk og jeg ble interessert! så vil si profilen er viktig å jobbe litt med, fyll den ut litt å gjør den unik så skal du se du får napp;) legg også ved vertfall et par bilder så er du på god vei!

Anonymous poster hash: 26ddf...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...