Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de fleste bloggene som ligger øverst på topplista på blogg.no er dritt dårlige og alt for rosa. jeg liker blogger som har meningsfylte innlegg og viser interessante perspektiv på ting, ikke bare hva de hadde på seg i går. Jeg har gått igjennom de bloggene som ligger lengre ned på topplista på blogg.no og plukket ut noen jeg synes fortjener flere klikk:

fitfager.blogg.no, alltid morsomme innlegg med like morsomme overskrifter, hun provoserer med vilje og syns det er morsomt når folk klager på det Hildeullebo.blogg.no Fin dame som skriver om åpent om kreften sin, veldig flink å ta opp vanskelige ting

Marenviks.blogg.no tar kjempefine bilder og er ikke en typisk rosablogger selv om hun er ung og vakker. hun skriver om spiseforstyrrelsen sin i blandt, og tror hun var med i vixen blog award

Passionatebaking.blogg.no en gutt i tenårene som baker helt nydelige ting. kjempeflink og interessant å følge med å få tips på ting å lage

Lenaludvigsen.blogg.no blogger om det meste, men hun har slitt med anoreksi lenge og skriver åpne og gode innlegg om det. tror jeg har lest om bloggen på side 2 et par ganger

idaoolsen.blogg.no en litt stor jente som viser antrekk og sånt som passer til litt store jenter. Synes hun er flink å vise at det går ann å kle seg fint selv om man ikke er syltyn

Thelondongirl.blogg.no Litt rosablogg, men skriver veldig fint om å bo i London, mange tips osv.

Har dere noen gode blogger som fortjener flere klikk enn de som ligger øverst nå?
Synes f.eks rannveig heitmann burde få mindre klikk i allefall. Skjønner ikke at vennene og typen ikke sier i fra at man ikke bør poste sånne bilder av seg selv på nettet (som de julekostymebildene)

Anonymous poster hash: eedba...ff7

Anonymous poster hash: 6140e...233
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! De der var slike jeg lette etter.ville synes de gjorde seg 100 ganger bedre på topp enn Andrea badendyck og de. Eneste som er grei på topplister er sisteplass ,liker at hun ikke tar seg selv så høytidelig

Anonymous poster hash: 6140e...233

Skrevet

Jeg syns ida olsen sin blogg er grusomt kjedelig, og det er ikke fordi hun er stor, men fordi bloggen er kjedelig og hun kler seg ikke særlig bra spør du meg...

Anonymous poster hash: e71e0...f3f
Skrevet

Finnes det bloggere som skriver om intellektuelle ting? Som nedgangen i boligmarkedet, eller konflikten i Syria eller noe slikt?

Eller heter det noe annet, og blogging gjelder kun for trening, mat, unger og andre ting som er mindre nyttig?

Anonymous poster hash: 397e7...2ca
Skrevet

Jeg googlet litt og fant denne websiden, har aldri hørt om den før men det ser ut til å være noen mer spennende blogger der enn på blogglisten.no.

http://blogglisten.com/

Anonymous poster hash: c0806...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...