Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om skattekort hver måned? Eg har siden forrige utbetaling endret på skattekortet noe som gjør at eg skal få mere utbetalt. Sitter nu og sett opp eit budskjett for neste måned,og da regner eg ut i fra det eg vil få nå som skattekortet er endret. Men har litt angst for at eg ikkje vil få det eg nå tek som eit utgangspunkt.

Anonymous poster hash: ffec7...eee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal vel strengt tatt få det nye skattekortet men vet ikke om det kan ta tid. Du kan jo ringe NAV i morgen på kundesenteret og høre.

Anonymous poster hash: 0f040...b45
Skrevet

De skal vel strengt tatt få det nye skattekortet men vet ikke om det kan ta tid. Du kan jo ringe NAV i morgen på kundesenteret og høre.

Anonymous poster hash: 0f040...b45

Takk for tips.

Skrevet

om skattekort hver måned? Eg har siden forrige utbetaling endret på skattekortet noe som gjør at eg skal få mere utbetalt. Sitter nu og sett opp eit budskjett for neste måned,og da regner eg ut i fra det eg vil få nå som skattekortet er endret. Men har litt angst for at eg ikkje vil få det eg nå tek som eit utgangspunkt.

De tar det ikke med i regninga før du faktisk har tjent de kronasjene.

Anonymous poster hash: 4049e...aa2

Skrevet

De tar det ikke med i regninga før du faktisk har tjent de kronasjene.

Anonymous poster hash: 4049e...aa2

Eg er uførtrygdet,så det er ingen penger sånn sett å tjene. Men skatteetaten har lagt inn et beløp i en kolonne som ikke er relevant for meg,så da ble skattetrekket høyere enn nødvendig. Men nå har eg fjerna det beløpet,og da vil også skattetrekket endres,

Skrevet (endret)

Hos oss får lønnsansvarlig melding om at noen har endret skattekort, og da henter hun inn igjen på nytt. Dette er et privat firma, men er vel ingen grunn til å tro at NAV ikke får samme melding?

Endret av Bex
Skrevet

I Altinn kan du gå inn å se hvem som har "plukket opp" skattekorte ditt, står da en dato da dette skjedde.

Vet ikke om du har samme muligheten TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...