Gå til innhold

Noen som har handlet hos Petworld før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter noen nye ting til kattene mine, katteskål og lignende.

Fant siden Petworld og lurer på om dere har hørt om den siden før eller har handlet der selv ?

Eller kan dere anbefale noen andre sider hvor jeg kan kjøpe dill og dall til kattene mine? Amazon orker jeg ikke å handle hos.

Anonymous poster hash: ee566...599
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettdyret

Ipet

Hundepoter

Anonymous poster hash: 90446...50f

Skrevet

Nettdyret

Ipet

Hundepoter

Anonymous poster hash: 90446...50f

Og alle der er "sikre" sider å handle ifra.

Skrevet

Eller animail, de kommer på døren også :-) Har handlet fra petworld, greit det også :-)

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg kan trygt anbefale både Animail og Petworld. Har handlet flere ganger fra begge steder. Fikk det jeg bestilte, og det ble sendt raskt (særlig Animail som leverer med UPS...).

Skrevet

Dere som har handlet hos Animail: Det er jo fraktfritt hvis en bestiller for mer enn 1000kr. Det jeg lurer på er om det er 100% fraktfritt da? Ingen ekstra utgifter eller mva eller noe som kommer utenom siden det er en svensk side? Har lurt på å bestille derfra flere ganger, men har ikke turt ennå pga. disse spørsmålene :)

Anonymous poster hash: a7239...e99
Gjest Anubiel
Skrevet

Dere som har handlet hos Animail: Det er jo fraktfritt hvis en bestiller for mer enn 1000kr. Det jeg lurer på er om det er 100% fraktfritt da? Ingen ekstra utgifter eller mva eller noe som kommer utenom siden det er en svensk side? Har lurt på å bestille derfra flere ganger, men har ikke turt ennå pga. disse spørsmålene :)Anonymous poster hash: a7239...e99

Det tilkommer ikke noe mva, alt er inkludert i prisen. Jeg betalte forresten bare 29 kr for frakt da jeg bestilte for under 1000 kr :)

Skrevet

Det tilkommer ikke noe mva, alt er inkludert i prisen. Jeg betalte forresten bare 29 kr for frakt da jeg bestilte for under 1000 kr :)

Ok! Takk! Da skal jeg bestille der neste gang! Bra side med bra utvalg og OK priser :)

Anonymous poster hash: a7239...e99

Skrevet

Glimrende tilbakemelding :)

Nå kommer nok kattene til å bli happy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...