Gå til innhold

Er ikke en butikk pliktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

til å informere hvis tilbodene de har på drikkevarer er eksklusive pant?

Eg er vant til at når butikker har kampanjer som er typ 3 1,5 liter for 40 kroner så står det med liten skift at pant kommer i tilegg. I dag var eg på Rema og der hadde de 3 for 40.Eg sjekket nøye på lappen at det ikkje sto noe som helst om at pant kom i tilllegg så da plukket eg med meg tre,men når jeg kom til kassa slo dama inn med pant i tillegg. Hadde jeg vist det hadde eg ikkje gått for dette tilbodet da det ikkje var like lønnsomt.

Anonymous poster hash: 9f0f4...fc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

til å informere hvis tilbodene de har på drikkevarer er eksklusive pant?

Eg er vant til at når butikker har kampanjer som er typ 3 1,5 liter for 40 kroner så står det med liten skift at pant kommer i tilegg. I dag var eg på Rema og der hadde de 3 for 40.Eg sjekket nøye på lappen at det ikkje sto noe som helst om at pant kom i tilllegg så da plukket eg med meg tre,men når jeg kom til kassa slo dama inn med pant i tillegg. Hadde jeg vist det hadde eg ikkje gått for dette tilbodet da det ikkje var like lønnsomt.

Leser du på prislappen, står det alltid der, personalet er ikke pliktig til å informere.Uansett, du kan ikke regne med panten for den får du jo igjen når du panter, ikke sant?

Anonymous poster hash: a5054...cc1

• Liker 3
Skrevet

Leser du på prislappen, står det alltid der, personalet er ikke pliktig til å informere.Uansett, du kan ikke regne med panten for den får du jo igjen når du panter, ikke sant?

Anonymous poster hash: a5054...cc1

Ja man får det igjen,men alikevel pleier det alltid å stå på lappen som henger over varene at det er ekslusive pant. Her sto det ingen ting.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Drikkevarer på tilbud er alltid eksklusiv pant!

• Liker 3
Skrevet

Drikkevarer på tilbud er alltid eksklusiv pant!

Ok.Så nå butikkene pleier å skrive det så er det egentleg unødvendig.

Skrevet

Det er vel aldri med pant på slike tilbud??

Dessuten kan du vel bare spørre personalet?

Skrevet

Ok.Så nå butikkene pleier å skrive det så er det egentleg unødvendig.

De butikkene som skriver det gjør det for å få litt mindre problemer med kunder som ikke har forstått at pant som oftest ikke "regnes med". Er jo penger en får tilbake.

Anonymous poster hash: 4cfa0...37e

• Liker 2
Skrevet

Jaja, det var jo også en ting å henge seg oppi...

Anonymous poster hash: 8e86a...738

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...