AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har nylig oppdaget at kjæresten min har snappet litt frem og tilbake med en jente. Jenta er ei han ble kjent med i fjor gjennom et arrangement der de jobbet litt sammen. Jeg vet ikke hva de sendte bilder av eller hva de skrev, men jeg så at det var flere bilder frem og tilbake. Jeg blir med en gang superparanoid pg tenker med en gang det verste. Følte ikke for å spørre han om hva de hadde snappet om heller da jeg ikke vil fremstå som en sjalu bitch. Må bare få sagt at jeg ikke har snoket. Jeg så det ved en tilfeldighet da han åpnet en snap fra en annen og jeg satt ved siden av han. Anonymous poster hash: 5fd8b...886
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg snapper med flere menn men har aldri sent eller motatt seksuelle bilder. Enten så er det slik mellom dem eller ikke, stort sett er det ganske uskyldig. Du kan jo prate med han om det og si at du blir litt usikker, se hva som skjer. Jeg hadde gledelig åpnet neste snap fra en mann så typen min kunne få se. Anonymous poster hash: 6b607...9b0 6
Gjest TheRighteous Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Helt normalt å bli usikker over sånt. Er jo klart det er litt ekkelt å ikke vite hvorfor de snapper, og hva slags bilder hun sender han kanskje! Du får bare prøve å stole på at det ikke er noe snusk Endret 19. januar 2014 av TheRighteous 1
heartache Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 jeg kjente det stakk litt når jeg så typen sende snap til ei jente selv. mange tanker som fløt oppi hodet mitt. og begynte å tenke "sender han de samme bildene til henne som meg?" Men jeg lot det falle av meg, og tenkte på at jeg snapper jo selv, med både gutter og jenter. ikke noe seksuelt. så jeg må jo bare vise han den tilliten han har for meg 4
Betasuppe Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Er ikke snapchat en mot en-samtale med bilder? Synes det er noe spesielt at folk i et forhold sender bilder fram og tilabke til det motsatte kjønn ja. Hadde definitivt reagert. Særlig "ei han traff på et arrangement". Det bare oser utroskap som er i ferd med å skje. 11
happiest Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Er du sikker på at det bare er henne han snapper med? Jeg snapper samme snappen til flere ofte. Kanskje det er det han gjør? Og hvis ikke er det jo mange som bare sender tulle-snaps frem og tilbake også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Er du sikker på at det bare er henne han snapper med? Jeg snapper samme snappen til flere ofte. Kanskje det er det han gjør? Og hvis ikke er det jo mange som bare sender tulle-snaps frem og tilbake også. Så jo hvem han hadde sendt snap med i det siste og da sto navnet hennes ihvertfall 6 ganger etter hverandre, der de hadde sendt annenhver gang. Anonymous poster hash: 5fd8b...886
happiest Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Så jo hvem han hadde sendt snap med i det siste og da sto navnet hennes ihvertfall 6 ganger etter hverandre, der de hadde sendt annenhver gang. Anonymous poster hash: 5fd8b...886 Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det. Men hvis de sender mange snapper andre ganger, så kan du jo spørre hva de snapper? Uten å virke anklagende...
Hecubaa Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Jeg sender sikkert ti snap om dagen med en kompis av meg som er i et forhold, og det er høyst uskyldig! Og ofte utarter jo sendingen seg til å bli en slags samtale så det er heller ikke nødvendigvis rart og suspekt hvis du ser et navn som ligger seks ganger etter hverandre.. Jeg vet at kompisen min har en flott kjæreste og jeg håper virkelig ikke at hun tror at jeg har en skjult agenda med de fjasne bildene jeg sender :S Jeg syns ikke sånt oooooooser utroskap. Endret 19. januar 2014 av Hecubaa 8
Gjest avocadoen Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har en kompis jeg snapper med flere ganger om dagen Er bare sånn "skjer?" "ser serie, du?" "chiller" osv Og litt snaps av katten min osv Må være lov og ha venner av motsatt kjønn selv om man har kjæreste betyr ikke at man er utro. 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Er ikke snapchat en mot en-samtale med bilder? Synes det er noe spesielt at folk i et forhold sender bilder fram og tilabke til det motsatte kjønn ja. Hadde definitivt reagert. Særlig "ei han traff på et arrangement". Det bare oser utroskap som er i ferd med å skje. Jaha.. Så du mener jeg burde konfrontere han? Jeg har ingen andre tegn på at han er utro. Det jeg er redd for er mest at de fikk en litt for god tone mens de jobbet sammen og at han er litt betatt av henne. Anonymous poster hash: 5fd8b...886
Betasuppe Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Jaha.. Så du mener jeg burde konfrontere han? Jeg har ingen andre tegn på at han er utro. Det jeg er redd for er mest at de fikk en litt for god tone mens de jobbet sammen og at han er litt betatt av henne. Anonymous poster hash: 5fd8b...886 Ikke ennå Hopp bort til han hvis han sitter med snapchat en gang, så ser du hvordan han blir i fjeset Nå vet jeg ikke hvordan han oppfører seg i detalj. Men blir han agressiv fordi du spør om hvem han snakker med, og har begynt med å vokte mobilen sin. Da er det fare på ferde. Legger han noensinne igjen mobilen sin? Vokting av mobil er faretegn #1. Blunker han veldig og ser bort hvis du spør hvem han snakker med? Begynn og grav litt om hun dama, hva dere jobbet med og sånn. Lat som du er interessert i å vite om det.
Noteknekk Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du er så redd for å spørre ham, såpass bør man jo kunne kommunisere i et forhold tenker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Ikke ennå Hopp bort til han hvis han sitter med snapchat en gang, så ser du hvordan han blir i fjeset Nå vet jeg ikke hvordan han oppfører seg i detalj. Men blir han agressiv fordi du spør om hvem han snakker med, og har begynt med å vokte mobilen sin. Da er det fare på ferde. Legger han noensinne igjen mobilen sin? Vokting av mobil er faretegn #1. Blunker han veldig og ser bort hvis du spør hvem han snakker med? Begynn og grav litt om hun dama, hva dere jobbet med og sånn. Lat som du er interessert i å vite om det. Jeg satt jo ved siden av han mens han åpnet en snap i stad (den var fra en kompis) og det var da jeg så at han hadde sendt litt med denne jenta. Han prøvde absolutt ikke å skjule det for meg. Han viser ingen faretegn ellers. F.eks. istad gikk han i dusjen mens telefonen hans ble liggende igjen på nattbordet. Jeg lå i sengen og kunne godt tatt en titt om jeg hadde ønsket å snoke. Passordet hans kan jeg da han har spurt om jeg kunne lese en melding han mottok fordi han mens han kjørte osv. Aldri vist tegn på aggresivitet. Jeg synes det blir litt rart å begynne å spørre om hun nå, det er over et halvt år siden. Han har fortalt meg hva de jobbet med tidligere. TS. Anonymous poster hash: 5fd8b...886
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Er det bare meg, eller er det ikke litt rart å ikke kunne spørre kjæresten om noe uten å være redd han skal få inntrykk av at man er en ¨psyko sjalu bitch¨? Spør om det du lurer på Er lov å være nyskjerrig. 1
Kamikatze Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Trodde hele poenget med snapp var å sende grisebilder? Kattebilder trenger da ikke å selvdestruere? Endret 19. januar 2014 av Kamikatze 2
Betasuppe Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 Jeg satt jo ved siden av han mens han åpnet en snap i stad (den var fra en kompis) og det var da jeg så at han hadde sendt litt med denne jenta. Han prøvde absolutt ikke å skjule det for meg. Han viser ingen faretegn ellers. F.eks. istad gikk han i dusjen mens telefonen hans ble liggende igjen på nattbordet. Jeg lå i sengen og kunne godt tatt en titt om jeg hadde ønsket å snoke. Passordet hans kan jeg da han har spurt om jeg kunne lese en melding han mottok fordi han mens han kjørte osv. Aldri vist tegn på aggresivitet. Jeg synes det blir litt rart å begynne å spørre om hun nå, det er over et halvt år siden. Han har fortalt meg hva de jobbet med tidligere. TS. Anonymous poster hash: 5fd8b...886 Høres ikke ut som det er noe, men jeg greier liksom ikke å forestille meg hva som er så himla interessant. jeg er kanskje av den litt gamle skolen. Men jeg synes det å sende bilder til hverandre sånn er litt vel privat. Men uansett - hvis du er ukomfortabel med det, så burde du ta det opp - for din egen del.
lillsunshine Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Trodde hele poenget med snapp var å sende grisebilder? Kattebilder trenger da ikke å selvdestruere? Det er nok bare forestillinger folk har om snap chat. Mulig at noen bruker det slik, og at de som begynte med det mente det slik, men hverken jeg eller mine venner sender grisebilder av hverandre. Det er alt mulig annet fjas, og det blir gjerne "bilde" med spørsmål-samtaler. Høres ikke ut som det er noe å skjule for deg enda. (Dog, hadde det ikke vært litt rart om han hadde tatt med seg mobilen i dusjen? ). Om han hadde noe å skjule hadde han heller ikke åpnet snappen mens du var så nær, da han vel husket hvem som lå sist i listen. Det kan nok være helt tilfeldig at det ble en samtale med denne det gjaldt. F.eks at han sendte snap til flere og at det bare var hun som "svarte". Men om de har jobbet sammen tidligere og ikke møter hverandre naturlig er det vel kanskje ikke sånn stor overhengende fare for at det skal skje noe heller?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Kjæresten min snappet mye med eksen til en kompis av seg. De var begge øverst på hverandres snapliste. Han sendte altså mer med henne enn med meg og jeg sendte MYE! Jeg synets ikke at dette var noe kult, snarere tvert i mot. Derfor sa jeg fra til han om det og at det plaget meg. Han hadde ikke tenkt på at det kunne plage meg og sluttet å snakke så mye med henne. Kan vel være greit å bare ta ting opp? Anonymous poster hash: d9828...82f 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Jeg sender selv til kompiser av meg, og jeg har samboer. Det er virkelig ikke noe snusk, kan være alt fra bilder av katta til trynebilder Anonymous poster hash: 6da2d...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå