Meline37 Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Var i et selskap i dag. Der var det mye snakk og mas om at jeg må finne meg en samboer igjen. De lagde gemikker og snakket som om jeg valgte å være alene. Jeg gjør det beste ut av livet alene. Har barn å være med og jobb osv og prioriterer dårlig meg selv med dating. Har gått på så mye smell med menn at jeg føler jeg rett og slett trenger en god pause før jeg er klar også. Er jeg rar som tenker sånn?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Var i et selskap i dag. Der var det mye snakk og mas om at jeg må finne meg en samboer igjen. De lagde gemikker og snakket som om jeg valgte å være alene. Jeg gjør det beste ut av livet alene. Har barn å være med og jobb osv og prioriterer dårlig meg selv med dating. Har gått på så mye smell med menn at jeg føler jeg rett og slett trenger en god pause før jeg er klar også. Er jeg rar som tenker sånn? Ser ut som du har oppdaget hvor skadelige menn oftest er. Hva skal du da med en ny en? Anonymous poster hash: b3e43...dcf
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Dem vil vel bare ditt beste,men dem forstår ikke at dagene er fyllt opp med jobb,barnet og dagens gjøremål. Når barnet har lagt seg på kvelden er ett par timer alenetid det man som regel lengter mest etter. Og dem kommer ikke til og forstå det heller så lenge dem ikke har sittet i samme situasjon. Prøv og bare overhør dem.og kan du ikke snike deg unna spørsmålene kan du jo svare at du har det bra som du har det nå men kansje en dag.. Anonymous poster hash: 00660...6de
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Det er et evig mas. Moren min lyser opp hver gang jeg snakker om å gå ut eller har en avtale. Og hun begynner å skryte av hver en mann hun ser på et bilde med meg, selv om det bare er en kompis eller en kollega. Det er slitsom. Akkurat som om alt jeg ønsker meg videre i dette livet er å finne en ny mann. Kommer det en god og snill mann som er ledig forbi, skal jeg gjerne bli kjent med han. Men har så langt ikke sett noen aktuelle kandidater. Enten er de gift/samboer, en drittsekk, vært utro mot forrige kone, osv. Ikke lett å finne en god mann, han er antagelig allerede opptatt... Anonymous poster hash: db677...98d 1
Gjest RockOn Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Det er veldig mange der ute som ikke klarer seg uten en kjæreste, og de vil aldri forstå at du kan trives alene. Det må da være bra at du kan trives alene? Og hvis det en dag kommer en mann du vil bli sammen med, og du er klar for det, så tar du det derifra.
Meline37 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2014 Ja, jeg føler at for de høres det helt utenkelig å leve som meg. Men jeg føler jeg har det altfor travelt med de to barn jeg har, jobb, og meg selv. Da jeg prøvde å forklare dem det lagde de grimaser til hverandre og sa: det er best å ha en å dele livet med. Sånn som meg sa en annen. Da sa jeg: ja men jeg har hatt det dere har hatt men mistet det, men har barna igjen, og dere aner ikke hvor rotete det er å bli singel med barn med seg. Jeg elsker barna og vil ta hensyn til de, derfor er jeg enda mer kresen på hvem som kan passe inn i mitt liv og hjem nå. En mann kan komme å gå men tiden med barna er den viktigste. For jeg har kastet så mye tid vekk på menn som bare kom og gikk. Elsker å være singel nå sa jeg.
Gjest RockOn Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Ja, jeg føler at for de høres det helt utenkelig å leve som meg. Men jeg føler jeg har det altfor travelt med de to barn jeg har, jobb, og meg selv. Da jeg prøvde å forklare dem det lagde de grimaser til hverandre og sa: det er best å ha en å dele livet med. Sånn som meg sa en annen. Da sa jeg: ja men jeg har hatt det dere har hatt men mistet det, men har barna igjen, og dere aner ikke hvor rotete det er å bli singel med barn med seg. Jeg elsker barna og vil ta hensyn til de, derfor er jeg enda mer kresen på hvem som kan passe inn i mitt liv og hjem nå. En mann kan komme å gå men tiden med barna er den viktigste. For jeg har kastet så mye tid vekk på menn som bare kom og gikk. Elsker å være singel nå sa jeg. Er det mulig. Folk er passe tette i pappen også innimellom. Snakk om elefant i glasshus. Jeg var singel til jeg var 21 år, og du kan tro jeg fikk høre det. Jeg hadde muligheten, jeg hadde flørter, men fant ingen jeg ville være med. Ingen som forstod det. Men når folk sier sånn, så synes jeg di kan være litt kvass tilbake. Si noe som "ja, jeg forstår at det er best for deg. Men jeg er så heldig at jeg trenger ikke en mann for å gjøre meg lykkelig. Jeg skal tenke på det den dagen jeg møter en mann som får meg til å føle det annerledes" Endret 19. januar 2014 av RockOn
Meline37 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2014 Ja jeg sa det til de. Jeg trenger ikke en mann for å være lykkelig. Da lagde de oppgitte grimaser og sa: skjønner ikke at du kan si noe sånnt. Jeg sa: jeg er så fornøyd med mitt liv nå. Har alt å leve for og trenger egentlig ikke et forhold. For et forhold kan ryke før eller siden uansett. Liker å være selvstendig på egen hånd og. Men egentlig er drømmen å finne meg en kjekk mann men spørs...for jeg har det bra alene og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå