Vala Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Hva tar dere, og hva synes dere dere har virkning av? Jeg tar daglig: 2 trantabletter (Møllers Omega 3 med folat) 2 vitamin/mineral-tabletter (Aktiv kvinne Nycovit) 1 ekstra B-vitamin Er det ok å ta mer B-vitamin enn foreskrevet på pakken? Jeg har vært mye mindre syk etter at jeg begynte med tran og vitamin/mineral tilskudd selv om jeg har et sunt kosthold så det fortsetter jeg med. Ellers er det så mye i helsekostbutikkene jeg kunne tenke meg å prøve men har ikke giddet å bruke penger på noe foreløbig.. :D Klem, Vala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg tar - 2 B6 - 2 Gluco-Cals - 2 Multi-Max - Enzymer - 1 kapsel Omega 3-6-9 - 3-4 tabl. med kun urter - 10 dråper Mag-Ion - 10 dråper Grapefruktkjerneekstrakt Tror jeg har fått med alt her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 Daglig tar jeg en multivitamin (alt i ett) Itillegg til at jeg tar en trankapsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2002 Dystonia: Der var det mye jeg ikke hadde hørt om. Kan du skrive hva de forskjellige preparatene er godt for? Regner med at Gluco-Cals er kalsimustilskudd? I de vitamintablettene jeg tar er det kalsium også. Mormor hadde benskjørhet, det var forferdelig for henne.. Så få i dere nok kalsium jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 15. juni 2002 #5 Del Skrevet 15. juni 2002 Ehm..Oi! :o Her var det mange vitaminer. Ble plutselig litt slapp. Føler jeg mangler endel vitaminer og kosttilskudd, jeg tar nemlig ikke noe sånt.. Kanskje jeg burde begynne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dystonia Skrevet 15. juni 2002 #6 Del Skrevet 15. juni 2002 Multi-Max er et fullbreddekosttilskudd som overgår alt man får kjøpt i Norge. Gluco-Cals er hovedsakelig glucosamin - perfekt for å "smøre" leddene. Enzymer trenger egentlig alle. Mag-Ion er naturlig magnesium. Mer du lurer på? Kan også nevne at det går faktisk an å reversere beinskjørhet... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juni 2002 Takk for infoen! (Smileansiktene nekter å virke hos meg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #8 Del Skrevet 17. juni 2002 Tar tran jeg! - og ginseng på vinteren, samt solhatt når begynner å bli syk. ellers skal det sies at dersom en får nok av noe, kommer resten ut igjen.... (til dem som spiser variert og godt, samt tar tilskudd...) Får vel noen svar nå tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 17. juni 2002 Tror du har rett i det jeg, Lasse! :D Men sånn i tilfelle man ikke får nok.. hehe.. Virker ginseng da? Klem, Vala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #10 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei Vala! Tar Ginseng for overskudd jeg.... Virker veldig bra når man finner en som er sterk nok. Ginseng virker ikke så bra på mange kvinner har jeg hørt,er noe annet som virker bedre, husker ikke nå... på butikken kalte de det kvinnens ginseg... ellers virker det utrolig på potensen hehe. Litt slitsomt dersom en ikke har noe å "bruke" det på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. juni 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 17. juni 2002 hehehe.. :o :D Så du kjøper deg ikke en hel rot og koker te av den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. juni 2002 #12 Del Skrevet 17. juni 2002 hei vala. du kan godt ta en ekstra med b-vitaminer. de er vannløselige, så det kroppen ikke tar opp går rett ut igjen. de du kan få for mye av, er a- og d- vitamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #13 Del Skrevet 17. juni 2002 :o en hel rot? Skal jo på jobb også da.... UTEN telt (...) helst.. hehe Ellers sovner jeg fort med ginseng også (ligger ikke og vrir meg så lenge)... var det bidronning-honning bla bla tro som var bra for dere? Kvinner kan få bl a hjertebank av ginseng. Ellers er det vel bedre å spise mat enn å proppe i seg piller? Så kan en heller spsie litt når en virkelig trenger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. juni 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 17. juni 2002 ivanka: Takk for råd, det var fint å vite! Lasse: Var bare litt inspirert av en Jackie Chan film jeg så i går.. hehe.. Lurer på om det var dvergpalme som skulle være bra for kvinner? Joda, såklart sunn mat er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. juni 2002 #15 Del Skrevet 17. juni 2002 Dvergpalme??? Neeeeeiii!?! .... Jegtar sånn koreansk ginseng (ekstrakt) fra postordreforma... er utrolig sterk, det KJENNER jeg hehehe... Jeg synes sånne tilskudd er mer spennende enn vanlige vitaminer og mineraler. Her er det jo snakk om å få i seg ting en ellers ikke ville... Men å knaske røtter og palmer... HVa slags filmer er det??? Hehe kanskje de var sånt Heyerdal knasket i seg da han og kona bodde på sydhavsøya (og naturen) for så lenge siden... Da hadde de vel nok å bedreive tiden med hehe (Med full respekt vel og merke!) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. juni 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 17. juni 2002 Lasse, nå sporer du helt av her.. Sikker på at det er ginseng du får tilsendt da? Altså i denne filmen var det mye tull rundt en forsvunnet ginseng rot.. Dvergpalme-tabletter har jeg sett på kiwi så det er nok ikke nødvendigvis så veldig eksotisk.. Men det var kanskje vidundermiddel for noe annet. Noen som vet hva som regnes som kvinnens ginseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. juni 2002 #17 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei Vala! Har du vært i forretning for å finne ut hva det er selv i mellomtiden? Bekleger den lille avsporingen...Så bare for meg godeste H. hoppe rundt med røtter i munnen med flaggstanga til tops der ute på øya... Noen andre som har gode preparater de tar (ikke vitaminer og mineraler) ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. juni 2002 #18 Del Skrevet 19. juni 2002 tran! gjør underverker for astmatiske lille meg. ble så mye bedre da jeg begynte med tran at jeg kunne slutte med kortison, og nå har jeg vært kortisonfri og tatt tranen min hver dag i 12 år! (og jeg blir så å si aldri forkjølt engang). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå