AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Er det noen her inne som frivillig har valgt å leve resten av livet som enslig? Hvorfor tok du det valget? Trives du med det valget? Hvor gammel var du da du bestemte deg for å leve alene? Har du barn? Anonymous poster hash: d949a...30e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er kvinne. - Ja. - Trives best alene og ønsker ikke å forplikte meg til noen - Trives svært godt med det valget - Jeg bestemte meg faktisk da jeg var i tenårene (16), så jeg har egentlig aldri vært i et forhold. - Nei, jeg har ingen barn og har ingen planer om å få barn. Anonymous poster hash: df441...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Kan jo ikke si at jeg vil være alene resten av livet,sånt vet en jo ikke. Men jeg har ikke lyst på noe forhold,og har ikke hatt det på mange år. Grunnen til at jeg vil være single,er at psyken min er sånn at jeg ikke orker eller vil ha så mye nærhet med et annet menneske. Jeg har to barn og gode venner. Samt flere interesser og hobbyer. Jeg sitter altså ikke med hendene i fanget og føler meg ensom Anonymous poster hash: d8591...e98 1
Gjest rådyr Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Ikke for resten av livet, men valgte å være alene eter samlivsbrudd da barna var små. Etter 7-8 år følte jeg det ville være hyggelig med en mann i livet, og begynte å date. Så var jeg i et "særbo-forhold" i en del år. Nå er det slutt, og jeg har egentlig ikke stress med å finne ny mann selv om jeg savner sex og nærhet innimellom. Jeg kan nok tenke meg et samboerforhold når barna flytter ut en gang.
Steinar40 Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Tja, jeg har i hvert fall frivillig valgt å ikke velge noen som jeg ikke vil ha, eller noen som ikke vil ha meg.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har vel ikke valgt å være alene "for alltid" jeg heller, men de siste 7 årene har jeg ikke ønsket meg noe forhold, og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å ønske det noen gang heller. Jeg er kvinne, 32 år, har ingen barn. Jeg har vel ikke aktivt tatt et valg sånn sett, men jeg ønsker meg bare ikke et forhold, så enkelt er det. Jeg trives godt med å være alene, og syns fort det blir slitsomt å ha noen rundt seg hele tiden. Jeg har vært i forhold tidligere, og da har jeg følt press til å møte familie, bli samboere og slikt som jeg ikke orker. Syns forhold krever for mye av meg, liker å bruke tiden min på andre ting. Jeg angrer såklart ikke. Om jeg skulle angre hadde jeg vel bare begynt å lete etter noen å bli sammen med. Anonymous poster hash: 941ea...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå