Gå til innhold

Jens er lykkelig gift!!!!(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er jeg tilbake fra en fantastisk bryllupsreise lykkelig gift!!!

Dagen gikk over all forventning og var helt fantastisk!!!!

Kvelden i forveien satt mine to forlovere min søster og jeg og grillet og drakk vin til halv to tiden. Bryllupsdagen våknet jeg 11.00 uthvilt og forventningsfull. Min stylist kom til meg og ordnet hår og make up og vi drakk champagne og koste oss. Var ikke noe nervøs i det hele tatt. Kl 15.00 kom min far i bilen vi hadde leid, og hentet meg for att vi skulle dra til kirken. Vi kom til kirken og alle hadde allerede gått inn. Vi måtte stå der noen minutter og vente på att kirkeklokkene skulle ringe ferdig, før vi kunne gå inn. Så gikk døren opp, musikken begynnte å spille, og jeg kunne skimte min kjære langt der fremme. Det var helt fantastisk og gå fremover med min far, mens jeg hele tiden smilte til min elskede. Da jeg kom opp og satte meg, så min kjære på meg og gjenntok hele tiden, ”så vakker du er….”.Vielsen var nydelig, og da solisten sang vår sang, måtte alle gråte!!!!Vi satte på hverandre ringene og var endelig mann og kone.

Gjestene dro før oss ned til lokalet, mens vi ble fotografert rundt kirken. Da vi kom til stedet vi skulle ha middagen, tok alle oss i mot med champagne!Alle var allerede i god form og festen var i god gang. Så måtte alle gå inn i middagsalen og stå og vente til vi kom inn til musikk. Ingen kunne sette seg før jeg hadde satt meg, og det var ikke lett med mittlange slør og store kjole!!Middagen var fantastisk 4 retter og varte i ca 4,5 timer. Det ble holdt fantastiske taler og mye fint ble sagt. Så var det brudevals og OM jeg var glad vi hadde gått på kurs! Det gikk helt fantastisk og vi har hørt i ettertid på filmen fra brylluopet mange kommentarer om hvor imponert folk var, noe som gledet oss veldig. Så var det kakeskjæring, hvor min kjære fikk en sabel å skjære kaken med!!!Veldig høytidelig seremoni! Så kunne festen begynne på ordentlig, og bandet vi hadde leid spilt opp. Må bare si att bandet var HELT FANTASISK!!!!!De spilte bare cover låter fra 80 tallet og folk svingte seg til rundt 02.30. Da stengte baren, og nachspiel ble arrangert. Min mann og jeg forlot lokalet ved 02.15 tiden og dro opp til Holmenkollen park hotell hvor vi spratt champagnet som stod der, og etter det koste vi oss, og nøt hverandre………………….

Dagen hadde vært perfekt. Jeg var tilstede hele tiden(i hodet)og kunne også ta del i festen. Alt gikk perfekt, og det er en dag vi aldri vil glemme!!

Tirsdagen dro vi på bryllupsreise. Var først i Mexico en uke, så fløy vi til Las Vegas hvor vi var noen dager. Så leide vi en cabriolet og kjørte til Grand Canyon, hvor vi var i to dager, og kjørte så tilbake til Las Vegas hvor vi så bodde på fantastisk Bellagio! Har hatt min livs ferie og har filmet hele turen, og det er helt fantastisk og sitte her hjemme og se på alt vi har opplevd sammen som mann og kone. Jeg er så lykkelig, fremdeles jet lag, men veldig veldig lykkelig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh for en flott rapport!

Det høres ut som en fantastisk dag og reise!!

*sukk*

Blir helt rørt her jeg sitter!!!

Gratulerer som nygift da!!!

Skrevet

Gratulerer.

Så flott alt hørtes ut. :wink:

Skrevet

Tusen takk!!!Gleder meg til å få bildene fra fotografen. Har allerede fått tre kasetter fra bryllupet pluss masse digital bilder venner har tatt!Skal prøve å få lagt ut bilde(hvis jeg klarer!!!)Det er deilig og være gift!

Skrevet

Blir så glad når jeg leser om bruder som har hatt det så fantastisk!! :sjarmor:

Gleder meg veldig til å se bilder av deg :wink:

Skrevet

Gratulerer! Hørtes ut som en drømmebryllupsdag, og -reise :-)

Skrevet

Gratulerer! Høres ut som dere hadde en flott dag og ikke minst flott bryllupsreise.

Skrevet

Gratulerer, Jens!

Det hørtes ut som et fantastisk bryllup, og en vidunderlig reise. :-)

Skrevet

Den rapporten har jeg ventet paa :wink: Gratulerer som nygift! Hoertes ut som dere hadde en droemmedag!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med fantastisk bryllupsdag og flott bryllupsreise :tommelsmil:

Jeg gleder meg ikke mindre av å lese referatet ditt :D

Skrevet

Gratulerer!!

Så bra at dere fikk en så fin dag og reise. :)

Skrevet

Gratulere så mye..

Dagen og reisen hørtes fantastisk ut...

Skrevet

Dette hørtes jo helt fantastisk ut! Godt å høre at dere er lykkelige og har hatt det fint.

Det må ha kostet?

Skrevet

Gratulerer Jens!

:-) :-) :-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Høres ut som dere har hatt en knall bryllupsreise, og bryllupet hørtes ut som det gikk etter all forventning. Gleder meg som en unge til det er min tur. Bare 9 usle dager igjen!!! Håper du legger ut bilde :-)

Skrevet

Dette hørtes helt fantastisk ut,gratulerer...Og bryllupsreisen hørtes også fantastisk ut...Takk for en flott rapport..Gleder meg til å se bilde aav dere.. :-)

Skrevet

Til lykke med en flott bryllupsdag, og en herlig bryllupsreise :P

Skrevet

Så fint at dagen ble deilig og reisen likeså! Til lykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...