AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Den gikk på tv i slutten av november. Handler om at det er noe aliens eller noe som har lagt noe under jorden. Det er en far som har en sønn og en datter, skilt med moren. Så kommer det noe lyn ned mot bakken og store maskiner/roboter kommer opp av bakken og dreper. Faren og ungene prøver å rømme, drar blant annet til moren til ungene sitt hus og drar videre, kjører bil, men mister den da noen desperate og paniske mennesker tar den. De kommer til et jordet eller noe, med mange folk, og mange maskiner, og søker tilflukt i en kjeller hos en eller annen mann, der sluttet jeg og se. Ikke den nyeste filmen akkurat, skulle snakke om den med familien nå, men kommer jo selvfølgelig ikke på navnet! Anonymous poster hash: f4d64...b00
Gjest extra Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Den gikk på tv i slutten av november. Handler om at det er noe aliens eller noe som har lagt noe under jorden. Det er en far som har en sønn og en datter, skilt med moren. Så kommer det noe lyn ned mot bakken og store maskiner/roboter kommer opp av bakken og dreper. Faren og ungene prøver å rømme, drar blant annet til moren til ungene sitt hus og drar videre, kjører bil, men mister den da noen desperate og paniske mennesker tar den. De kommer til et jordet eller noe, med mange folk, og mange maskiner, og søker tilflukt i en kjeller hos en eller annen mann, der sluttet jeg og se. Ikke den nyeste filmen akkurat, skulle snakke om den med familien nå, men kommer jo selvfølgelig ikke på navnet! Anonymous poster hash: f4d64...b00 Klodenes kamp? http://www.imdb.com/title/tt0407304/?ref_=nv_sr_1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 google det du husker. jeg pleier å få opp riktig film da Anonymous poster hash: b5aaf...004
Alja Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Det er nok klodenes kamp ja. eller "war of the world" Edit; med selveste dakota fanning og tom cruise :D Endret 19. januar 2014 av Alja91
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Klodenes kamp? http://www.imdb.com/title/tt0407304/?ref_=nv_sr_1 Det er nok klodenes kamp ja. eller "war of the world" Edit; med selveste dakota fanning og tom cruise :D Ja! Det var den, ja! Og at jeg ikke husket at det var Tom Cruise( ) en gang!! Burde kanskje oppsøke doktor for å sjekke om alt er riktig med hukommelsen min Tusen tusen tusen takk !! Anonymous poster hash: f4d64...b00
Gjest extra Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Ja! Det var den, ja! Og at jeg ikke husket at det var Tom Cruise( ) en gang!! Burde kanskje oppsøke doktor for å sjekke om alt er riktig med hukommelsen min Tusen tusen tusen takk !! Anonymous poster hash: f4d64...b00 Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå