AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Inspirert av denne artikkelen http://www.cracked.com/blog/6-harsh-truths-that-will-make-you-better-person/ begynte jeg å tenke på hva som er imponerende med meg. Jeg kom bare på tre ting, og lurer på hva andre kommer på. Reglene er rett og slett å skrive ned fem ting som er imponerende med deg - dette må være ting du gjør, har gjort eller oppnådd, ikke noe du er - feks teller ikke 'jeg er en omtenksom person'. Gleder meg til å høre hva som er imponerende ved dere Anonymous poster hash: b546b...058
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hva er så imponerende med deg da? Du får jo starte selv. Anonymous poster hash: f66ea...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hva er så imponerende med deg da? Du får jo starte selv. Anonymous poster hash: f66ea...ca9 Var bare litt sjenert jeg Men jeg kan jo dele de tre jeg kom på. Jeg var egentlig den som oppdro lillesøsteren min fordi faren min stakk da vi var små og mamma ikke hadde ork til å ta vare på oss. Hun er en flott jente idag og jeg tror ting hadde vært veldig annerledes hvis jeg ikke tok vare på henne sånn som jeg gjorde. Selv om jeg sluttet på skolen da jeg var ung pga diverse problemer tok jeg opp fag som privatist og ble ferdig med videregående. Det høres kanskje ikke så mye ut men for meg var det vanskelig. Jeg tok inn en hjemløs katt og har passet godt på henne siden jeg fikk henne. Anonymous poster hash: b546b...058 4
Gjest caramiacaramella Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Hva er så imponerende med deg da? Du får jo starte selv. Anonymous poster hash: f66ea...ca9 Den kommentaren her synes jeg egentlig var litt frekk. Må janteloven virkelig være så viktig? Er det ikke lov å tenke at man er fornøyd med noe man har gjort eller oppnådd?
Gjest meh Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Den kommentaren her synes jeg egentlig var litt frekk. Må janteloven virkelig være så viktig? Er det ikke lov å tenke at man er fornøyd med noe man har gjort eller oppnådd? Har jo vitterlig ingenting med janteloven å gjøre, poenget var jo at hun ikke nevnte hva som er imponerende med henne. Starter man en slik listetråd er det vanlig å starte selv for å sparke tråden i gang. 1
Gjest caramiacaramella Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil ikke si at jeg har gjort noe som er imponerende sånn sett, men jeg har i alle fall flere ting jeg er stolt over å ha oppnådd. 1. Jeg opprettet en veldedig organisasjon med en venninne og arrangerte egenhendig flere events som fikk inn flere tusen pund til veldedigheten. 2. Jeg kom inn på verdens 17. beste universitet og har opprettholdt veldig gode karakterer siden jeg har vært ved dette universitetet (har fått B to ganger, ellers bare A). 3. Jeg har high-fivet Desmond Tutu. 4. Jeg har bodd i 6 forskjellige land og hver gang jeg flyttet kjente jeg ikke en sjel i det nye landet. 5. Jeg har holdt en 20 minutters tale i en internasjonal konferanse for 250 personer. Det føles veldig rart å skulle skryte av seg selv sånn som dette, men samtidig er jeg stolt av det jeg har gjort og det er overhodet ikke slik at jeg snakker om disse tingene til vanlig. Det føles bra å kunne få ned på papir fem ting jeg er stolt av å ha gjort. Tror egentlig det er bra å reflektere over hva man har oppnådd
Gjest caramiacaramella Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Har jo vitterlig ingenting med janteloven å gjøre, poenget var jo at hun ikke nevnte hva som er imponerende med henne. Starter man en slik listetråd er det vanlig å starte selv for å sparke tråden i gang. Jeg tenkte det samme da jeg leste HI, men det var da ingen grunn til å komme med en spydig kommentar. Jeg synes i alle fall kommentaren til AB var kjip og antydet at det liksom ikke kan være noe imponerende ved TS. Det var derfor jeg tenkte på janteloven.
Gjest Wallet Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 1. Jeg har komt meg gjennom 4 år med mobbing, og er i dag ganske fornøyd med livet mitt. 2. Har klart å gjennomføre utdanningen min, selv om jeg missliker skolen noe voldsomt. 3. Har spart opp 50.000 kroner på litt under et år. 4. Vant forsiden på telefonkatalogen gjennom en tegnekonkurranse. 5. Jeg har hatt fremføring for 20 personer i rundt 20 minutter, selv om fremføringer er min verste skrekk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå