AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Kort og greit. Det er slutt mellom meg og kjæresten, jeg har det vondt og vil ikke ha alles oppmerksomhet. Hvordan fjerner jeg forholdet vårt på facebook uten at det dukker opp på newsfeeden? Tidligere kom det opp en stort "bilde" på veggen der det stod at forholdet var slutt, men jeg ser at mange andre går ut av et forhold uten at det dukker opp på newsfeeden.Takk på forhånd.. Anonymous poster hash: 4e46c...dbb Anonymous poster hash: 4e46c...dbb
Gjest Riskjeks Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Er vek bare å klikke vekk den oppdateringen som kommer med én gang den kommer opp?
Lea2 Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Om du først går inn på innstillinger og setter slik at sivil status ikke vises for noen (ikke venner og ikke andre), så kan du fjerne kjæresten uten at det offentliggjøres.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 TS her. Tusen takk Lea2, da gjør jeg det! Anonymous poster hash: 4e46c...dbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå