AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hvordan varmer dere opp? Hvor lenge? Og hvilket treningsutstyr har dere hjemme? Anonymous poster hash: 0c73d...f8b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg varmer opp med å kjøre et sett av øvelsene med lettere vekt. Kan jo også jogge en liten tur først! Av utstyr har jeg manualer, kettlebells, "styrke-sko" og yogamatte. Ellers bruker jeg stoler til noen øvelser og ønsker meg treningsstrikk og muligens en kasse og en fitnessball. Anonymous poster hash: 64442...915
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg liker å starte med 10-15min yoga, ikke helt etter boken kanskje men jeg blir varm der jeg behøver og mer mentalt klar. Anonymous poster hash: cde3a...bbf
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Varmer opp med hoppetau. Har stang, vektskiver, maualer, steppkasse og kettlebells Anonymous poster hash: 8e162...e1e
kaktusfruen Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jogger ute først, og kjører 30 min styrke. Har manualer som jeg kan justere tyngden med ulike vektskiver + en matte. Mer trenger du ikke
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Solhilsen (yoga) får meg alltid varm. Enten fortsetter jeg med yoga, eller så blir det noen runder med mageøvelser og push-up. Nå har jeg fått meg en doorgym, og den går jeg sjeldent forbi uten å henge litt i denne. Bare noen beinløft og forsøk på en pull-up, før jeg fortsetter med det jeg egentlig holder på med da varmer jeg ikke opp. Bare kjører på. Blir noen beinløft i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 47435...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå