Gå til innhold

Stram sportsbh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om noen her har noe tips til en sportsbh med solid støtte under løping og annen trening? Leter etter en bh som vil holde ting skikkelig på plass (har ikke veldig store pupper, en b-c cup) og som ikke vil gjøre at puppene rister når jeg er i høy aktivitet som feks jogging.

Har kikket på xxl feks men synes så mange av dem virker så tynne i stoffet og slaskete, og virker ikke som de har noe for intensiv trening.. Er også ute etter en som ikke koster skjorta..

Anonymous poster hash: f2b82...649
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører at mange skryter av bhen til Pierre Robert. Har ikke prøvd den selv, men verdt å ta en kikk på :)

Anonymous poster hash: 858be...07f
Skrevet

Jeg digger Pierre Robert sine. Tykke og solide i stoffet, og støtter godt.

Skrevet

Jeg har en fra Nike som er super.

Skrevet

limah: har vært på xxl og sett på de som er fra nike der, men de virker så tynne i stoffet men vet jo at det sikkert finnes veldig mange forskjellige typer fra nike.. hvilken har du?

Dere andre: er det mulig å prøve pierre robert før man kjøper og hvor får jeg tak i et godt utvalg? selges det bare på matbutikker? for har jo sett noe pierre robert der..

Skrevet

Syns både Pierre Robert og Nike sine er veldig gode.

Skrevet

limah: har vært på xxl og sett på de som er fra nike der, men de virker så tynne i stoffet men vet jo at det sikkert finnes veldig mange forskjellige typer fra nike.. hvilken har du?

Dere andre: er det mulig å prøve pierre robert før man kjøper og hvor får jeg tak i et godt utvalg? selges det bare på matbutikker? for har jo sett noe pierre robert der..

Jeg har også bare sett det i matbutikken, og det er ingen muligheter for å prøve de ut der (om du ikke skal gjemme deg bak en hylle og prøve i smug). Jeg bruker 75-80 til vanlig og kjøpte L, den passa men var litt vel stram. Har en i xl som passer bedre. (nå skal det sies at jeg får litt noia om det er for stramt også - men mulig det er andre som liker at det strammer sikkelig).

Skrevet

Jeg synes derimot at Pierre Robert sine er ubehagelige. Stramme. Men tydeligvis er jeg nokså alene om det :)

Skrevet

Shock Absorber er supre og stramme.

• Liker 1
Skrevet

Nike pro heter den. Syns den er passe tykk i stoffet, og så er det jo den strammingen under brystene som gjør susen.

Skrevet

Du kan bestille Pierre Robert sin sportsbh på nett, og prøve den hjemme i fred og ro:

http://shop.pierrerobert.no/bh/s/21

Anonymous poster hash: 30281...2e5

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg har to stk fra HM, og er veldig fornøyd med dem. Jeg bruker dobbel D-cup, så jeg har litt å holde på plass, og disse gjør jobben for meg.

Skrevet

Casall har noen som holder "ting" godt på plass for meg.

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg bruker nike sine. Pierre Robert sine finnes ikke støtte i det heletatt

Skrevet

hvor får man kjøpt shock absorber? og kan swegmark prøves i butikk et sted? Jeg er litt redd for å betille fra nett selvom jeg sikkert får en bedre pris der og kanskje mer å velge imellom. bare utrolig kjedelig å kjøpe feil strl eller at den ikke føles riktig på for så å måtte betale frakt tilbake om dette ikke er gratis..

Hadde jo vært ok å kunne prøve et produkt før jeg kjøper det.. hvertfall litt viktig når det er sportsbh.. Men burde jeg gå for medium-størrelse om dette er det jeg som oftest bruker i overdeler? Hender jo en sjeøden gang at jeg bikker ned til small og også til large da butikker kan variere litt..

Skrevet

Jeg har to stk fra HM, og er veldig fornøyd med dem. Jeg bruker dobbel D-cup, så jeg har litt å holde på plass, og disse gjør jobben for meg.

Ok, kanskje dette er verdt å prøve ut:) Bare tenker at bher fra "vanlige" butikker og som ikke er et anerkjent sportsmerke kanskje er av dårligere kvalitet men det kan jo være at det bare er noe som sitter i hodet mitt for kan absolutt tro på at bher fra vanlige butikker kan funke. For øyeblikket har jeg bare en bh, og nå som jeg har begynt å bli enda mer aktiv så hadde det vært fint å ha to stykker så jeg slipper å vaske den jeg har hele tiden. Nå skal det sies at den er fra kappahl og er ganske bra men begynner å bli slaskete..

Men har ikke hm flere ulike "typer"? Regner med du har kjøpt de med mest hold?

Skrevet

Jeg sverger til Nike og swegmark :)

Swegmark kjøper jeg på lindex eller www.hooks.no når jeg vet nøyaktig størrelse.

Anonymous poster hash: a1a87...74e
Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...