AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Jeg har mistet følelser for kjæresten min som jeg har vært sammen med i noen få måneder. Jeg må slå opp med han, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten at det blir kleint å møte han senere. Problemet er at jeg går på samme skole som han, og vi var venner i minst et halvt år før vi ble sammen. Nå vil jeg gå tilbake til å være venner, men det er jo ikke så lett. Jeg kommer garantert til å se eller møte han på skolen nesten hver dag, så hvordan skal jeg avslutte forholdet uten at det blir utrolig ubehagelig når vi møtes på skolen?Anonymous poster hash: 582cf...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 15862...ae6
håpløsjente95 Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 (endret) ? Endret 19. januar 2014 av håpløsjente95
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er 17, han er 18 Hvor gamle er dere?Anonymous poster hash: 15862...ae6 Anonymous poster hash: 582cf...ef7
Mariell007 Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 hvorfor vil du fortsette å være venn med han når det er over?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 du får vel bare prate med han og si hva du føler, og at du vil gå tilbake til vennskapet dere hadde før dere ble sammen, også får du håpe på det beste. er jo ikke sikkert han klarer å være venn med deg etter det selvom dere blir enige om det, og da får du vel kanskje prate med han på nytt? eller så får dere glemme hverandre.. synd å si det Anonymous poster hash: c1a7e...560
Gjest Awzm me Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke noe spesielt å slå opp selv om man går på samme skole, var mange gamle kjærestepar på den videregående skolen jeg gikk på, og selv om det kanskje er litt rart i begynnelsen er det ikke verdens undergang. Finnes også kanskje noen "hemmelige" ganger rundt omkring på skolen din? Nødtrapper osv, om du heller kan gå i, enn å møtes i hovedgangene. Ang. at du vil være venn med han igjen så burde du bare gi han den tiden han trenger etter bruddet før dere begynner å snakke sammen igjen.
Lila Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Det kommer nok til å bli kleint i begynnelsen uansett, men det går over etter hvert som dere kommer over hverandre.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Være venner etter ett brudd har jeg ingen tro på, da den ene som oftest vil ha følelser for den andre parten. Anonymous poster hash: 5e695...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå