Gjest Kv84 Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 ikke jeg, jeg tok ikke hendene opp for å bli løftet opp. Jeg synes det er rart, hvorfor ville jeg ikke bli holdt eller kost med av mine foreldre?! Jeg liker ikke å bli tatt på av voksene, hvorforvt jeg ikke, men vil jeg forstå hvorfor. Noe må ha skjedd, noe jeg har fortrengt?! Noen andre som har det slik? Eller ikke ville kose med noen eller sitte på fange eller bli holdt som liten?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg var også slik, som om jeg fikk støt når jeg var borti noen, så jeg likte det ikke. Aldri skjedd noe galt med meg, bare litt sensitiv.Anonymous poster hash: 87e30...3d8
Gjest Ishus Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har også alltid vært sånn (fra ca 6 mnd) og det er ikke noe galt som har skjedd med meg. Det er bare noen som er sånn og det bør man respektere.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #4 Skrevet 20. januar 2014 Min datter er også slik, og har vært slik siden hun var 4-5 måneder gammel. Og jeg kan garantere at det ikke har skjedd noe upassende med henne! Anonymous poster hash: db72f...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå