AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hender det at dere bruker stay-ups i stedet for strømpebukser? Hadde kjøpt "feil" i går, og endte opp med stay-ups i bursdagsfest i går. Litt uvandt i begynnelsen, men godt å slippe strømpebuksa rundt livet. Kommer nok til å bruke det igjen. Anonymous poster hash: f14dd...5f7
Gjest lipgloss Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Bruker kun strømpebukser i forskjellige tykkelser,men jeg er man da,føler stayups blir litt for femi for meg
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Bruker ikke strømpebukser. Hold-ups kun til fest, ellers er det tradisjonelle strømper. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg bruker stayups om jeg kan. Grunnet dresscode på jobb (advokatfirma) er det nesten daglig. Strømpebukser kun unntaksvis. Anonymous poster hash: f14dd...5f7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Bruker ikke strømpebukser. Hold-ups kun til fest, ellers er det tradisjonelle strømper. Virker som om du har peiling på strømper, så jeg spør deg, hvis det er ok. Jeg bruker ofte korte skjørt/kjoler(ikke sånn at man ser rumpa, men et stykke over knærne da), har du noen tips til hva jeg kan gjøre, hvis jeg ønsker å bruke stay ups i stedet for strømpebukser? Jeg synes det ser mye mer sexy ut, men er redd de vil gli ned/ikke være lange nok opp lårene, fordi jeg ønsker helst ikke å bruke hofteholder. Eller er dette et must? På forhånd takk! Anonymous poster hash: ff2d1...88e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Bruker stay-ups og strømpebukser alt etter hva jeg har i skuffa. Kjøper vel som oftest inn stay-ups. Tror det etter hvert har blitt helt vanlig etter som kvaliteten på "holde-seg-opp" har blitt mye bedre enn hva som var tilfelle for noen år siden. Generelt synes jeg stay-ups er mye mer behagelig, men av og til egner antrekket seg best med strømpebukser! Anonymous poster hash: f14dd...5f7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Stay-ups er mye mer behagelig, ja. Men er kjolen/skjørtet "veldig" kort, så tar jeg strømpebukse. Anonymous poster hash: 4263c...c74
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Virker som om du har peiling på strømper, så jeg spør deg, hvis det er ok. Jeg bruker ofte korte skjørt/kjoler(ikke sånn at man ser rumpa, men et stykke over knærne da), har du noen tips til hva jeg kan gjøre, hvis jeg ønsker å bruke stay ups i stedet for strømpebukser? Jeg synes det ser mye mer sexy ut, men er redd de vil gli ned/ikke være lange nok opp lårene, fordi jeg ønsker helst ikke å bruke hofteholder. Eller er dette et must? På forhånd takk! Anonymous poster hash: ff2d1...88e Skjørtelengden er nok desverre det som avgjør hva som passer seg. Et par hold-ups/stay-ups er jo ikke synlig mer sexy enn en strømpebukse. Hvordan du føler deg er en helt annen sak, men den synlig på hele deg, og ikke i påkledningen på legger og lår. Med skjørt som er så korte at kanten på strømper eller hold-ups vil synes når du sitter så er strømpebukser egentlig det eneste som duger med anstendigheten i behold. Om det er snakk om en liten cm som utgjør differansen så ville jeg prøvd med hold-ups uten bred blondekant, men med enten en smalere blondekant eller smal, plain top. Differansen er godt synlig når jeg slenger inn bilder som kan demonstrere differansen: Disse tre eksemplen er egnet til tre ulike skjørtelengder, selv om det paret som egner seg til de korteste skjørtene også er egnet til de andre lengdene. 1
Stocking lover Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Stay-ups er mye mer behagelig, ja. Men er kjolen/skjørtet "veldig" kort, så tar jeg strømpebukse. Anonymous poster hash: 4263c...c74 Bruker stort sett alltid strømper med strømpeholder, også sammen med kort skjørt. Dette er ikke noe problem for jeg bruker alltid lange strømper og derfor synes ikke strømpekanten med mindre jeg selv lar skjørtekanten skli opp (når jeg sitter). Bare kjøp lange nok strømper! Ludmila
Gjest Lille-pus Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Hvilke strømpebelter har du funnet som gir deg muligheten til å gå med så korte skjørt, Ludmila? Samme hvordan man vrir og vrenger på det så vil strømpestroppene sitte et lite stykke ned på låret, og de korteste skjørtene kombinert med strømpebelte vil jo dermed flashe stroppene (et syn jeg ikke synes noe om i det offentlige rom for å være ærlig). Endret 21. januar 2014 av Lille-pus
Stocking lover Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Hvilke strømpebelter har du funnet som gir deg muligheten til å gå med så korte skjørt, Ludmila? Samme hvordan man vrir og vrenger på det så vil strømpestroppene sitte et lite stykke ned på låret, og de korteste skjørtene kombinert med strømpebelte vil jo dermed flashe stroppene (et syn jeg ikke synes noe om i det offentlige rom for å være ærlig). Hei, Bruker bl.a. denne, men har sydd opp stroppene litt. Har dessuten strømpeholder med "løse" stropper. http://www.stockingshq.com/suspender-belts-c8/stockings-hq-luxury-contrast-lace-6-strap-corselette-p739 Mvh Ludmila
Gjest Lille-pus Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 (endret) Hei, Bruker bl.a. denne, men har sydd opp stroppene litt. Har dessuten strømpeholder med "løse" stropper. http://www.stockingshq.com/suspender-belts-c8/stockings-hq-luxury-contrast-lace-6-strap-corselette-p739 Mvh Ludmila Hmmm... mye småjobb med symaskinen.... Takker Tilogmed med mine favoritter, disse, som er smale og sitter i livet så vil ikke mini-mini skjørt fungere uten å flashe stropper eller strømpekant... Edit: Bare 'måtte' ha med den sorte utgaven også. Endret 21. januar 2014 av Lille-pus 1
Stocking lover Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Men da må vel skjørtet være ekstremt kort?! Ludmila
Hottrio Skrevet 22. januar 2014 #14 Skrevet 22. januar 2014 Skjørtelengden er nok desverre det som avgjør hva som passer seg. Et par hold-ups/stay-ups er jo ikke synlig mer sexy enn en strømpebukse. Hvordan du føler deg er en helt annen sak, men den synlig på hele deg, og ikke i påkledningen på legger og lår. Med skjørt som er så korte at kanten på strømper eller hold-ups vil synes når du sitter så er strømpebukser egentlig det eneste som duger med anstendigheten i behold. Om det er snakk om en liten cm som utgjør differansen så ville jeg prøvd med hold-ups uten bred blondekant, men med enten en smalere blondekant eller smal, plain top. Differansen er godt synlig når jeg slenger inn bilder som kan demonstrere differansen: Disse tre eksemplen er egnet til tre ulike skjørtelengder, selv om det paret som egner seg til de korteste skjørtene også er egnet til de andre lengdene. Oh my god Lille-pus! Du vet at jeg elsker dette her!
Gjest Hyssingen Skrevet 22. januar 2014 #15 Skrevet 22. januar 2014 Hmmm... mye småjobb med symaskinen.... Takker Tilogmed med mine favoritter, disse, som er smale og sitter i livet så vil ikke mini-mini skjørt fungere uten å flashe stropper eller strømpekant... Edit: Bare 'måtte' ha med den sorte utgaven også. Vil ikke de klypene både sees og kjennes gjennom skjørt/kjole? Og er det ikke mye stress å måtte klype av og klype på hver gang du må på do?
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2014 #16 Skrevet 22. januar 2014 Men da må vel skjørtet være ekstremt kort?! Ludmila Ikke egentlig. Skjørt 'kryper' i alla efall litt oppover låret på meg når jeg setter meg. Og slik de smale strømpebeltene er vist i bildene så ser du at tilogmed på modellen (Morgana, som er 165 cm høy) så er ikke stroppene kortere enn de må være til de lyse strømpene. - og tar vi utgangspunkt i at overgangen fra strømpen til kanten ikke skal synes... Oh my god Lille-pus! Du vet at jeg elsker dette her! I know... Vil ikke de klypene både sees og kjennes gjennom skjørt/kjole? Og er det ikke mye stress å måtte klype av og klype på hver gang du må på do? Det klypes ikke av og på ved toalettbesøk Kjør 'the american way', med french knickers eller høye blondetruser... ytterst. Da rører du ikke ett av festene før du dkal ha strømpene av for dagen. Alternativt små truser under stroppene, da trekker du dem bare ned til kanten. Alt til sin tid... Husk at salgsfotoene er for å selge strømpebeltene... ikke for å gå på do Under helt ettersittende kjoler/skjørt i veldig tynt materiale så vil stroppefestene synes ja... akkurat som kantene på hold-ups vil kunne synes og trusesømmer vil kunne synes. Med normale trange blyantskjørt så synes ikke mye, det kan kun i gange oppover trapper kanskje anes litt... Det har ikke lagd noen problemer for meg, men jeg bruker altså hold-ups til de mest ekstreme kjolene mine
Stocking lover Skrevet 22. januar 2014 #17 Skrevet 22. januar 2014 Hmmm... mye småjobb med symaskinen.... Takker Tilogmed med mine favoritter, disse, som er smale og sitter i livet så vil ikke mini-mini skjørt fungere uten å flashe stropper eller strømpekant... Edit: Bare 'måtte' ha med den sorte utgaven også. Hei igjen! Hvor har du forresten kjøpt den hvite her? L.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Hei igjen! Hvor har du forresten kjøpt den hvite her? L. Begge er Kiss Me Deadly. Den elfenbenshvite finner du her, og den sorte her. Catherine blir veldig fort utsolgt for disse, så det lønner seg å ikke tenke for lenge
Stocking lover Skrevet 22. januar 2014 #19 Skrevet 22. januar 2014 Begge er Kiss Me Deadly. Den elfenbenshvite finner du her, og den sorte her. Catherine blir veldig fort utsolgt for disse, så det lønner seg å ikke tenke for lenge Takk for hjelpen! Bestilling er sendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå