AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Møtte sist sommer en mann som jeg ikke kommer over. Har ikke vært hos han siden oktober, likevel føles han som den rette. Nå sliter jeg med savn etter han, men mest med redsel for å ikke møte en ny mann. Blir 30 år dette året og vil slå meg til ro nå. Denne situasjonen har satt meg så ut av spill at jeg er deprimert og tenker mørkt på framtida.. Noen som har noen gode tips for hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 5b09d...abe
Meline37 Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 jeg har vært i samme situasjoner som deg. Faktisk så prøver jeg å kontrollere tankene mine og løse meg fra far til barna mine fortsatt.... Problemet med han er at jeg må nødt å møte på han uten at jeg vil det..... fordi vi har barn sammen. Og er ikke lett å måtte se at han er kjempehappy med at forholdet tok slutt..... Men jeg må konsentrere meg vekk. Hver gang tankene kommer så er det bare å si til deg selv: Han elsker meg ikke , og det fins kanskje en annen som kan gjøre det for jeg fortjener å bli elsket!. I tillegg er det bare å notere seg alle de negative sidene fyren har.....Det gjør jeg . Også sier du til deg selv: Dette funker bare ikke!. Jeg hadde også en kjærlighetssorg i sommer etter at jeg ble dumpet av en sommerflørt.... . Første jeg gjorde var å presse meg selv ut å trene, og tenke hvor dritt han var. Hørte spesiellt på låten til Alida - Feathers... den teksten hjalp meg over det hele. Den låten er fantastisk.... !!!!!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 TS her: Takk for gode ord. Jeg har blitt veldig aktiv etter at han dumpet meg. Trener og så videre Anonymous poster hash: 5b09d...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå