Gå til innhold

Har du blitt ditcha mange ganger på dater, eller ellers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har blitt ditcha mange ganger. Og det er like vondt hver gang. Har dere blitt ditcha mange ganger? eller få?

Jeg har selv kuttet ut menn hvis de virker bare interessert i sex, eller kommer tilbake etter å ha ditcha meg.

Anonymous poster hash: 102c1...308
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at noen ikke møter opp på date eller avlyser siste øyeblikk?

Nei, jeg har ikke opplevd det, men har heller ikke gått på blind date mer enn et par ganger.

Er en god idé å kutte ut menn som bare virker interessert i sex eller som kommer tilbake etter å ha ditchet deg (som forøvrig også bare vil ha et ligg).

Vanskelig å gi mer svar uten å vite detaljer, men hvor møter du disse mennene? Gir du nummeret ditt til mange?

Anonymous poster hash: cffcb...32d
Skrevet

var på blind date en gang, hadde en venninne som mente jeg ville være perfekt for broren hennes. Vi møttes på en pub.. drakk et par øl, ..samtalen gikk lett og fint.. også skulle han bare gå utenfor å ta en telefon............ og kom aldri tilbake

:sjenert:

• Liker 2
Skrevet

trådstarter : jeg har møtt massevis av menn på nettet. Har aldri gitt opp selv om jeg føler de fleste enten er ute etter sex og da kaller jeg det at de ditcher meg selv om de ikke gjør det,, og noen få av de ditcher meg med å si rett ut at de ikke er interesser, eller bare forsvinne de.

Skrevet

trådstarter : jeg har møtt massevis av menn på nettet. Har aldri gitt opp selv om jeg føler de fleste enten er ute etter sex og da kaller jeg det at de ditcher meg selv om de ikke gjør det,, og noen få av de ditcher meg med å si rett ut at de ikke er interesser, eller bare forsvinne de.

Da ville jeg droppet nettet en stund og forsøkt å møte menn andre steder. Det er mange menn som bare vil ha sex på byen også, men ikke fler enn på nett. De fleste menn er også åpne for et forhold med den rette, så det gjelder bare å filtrere ut, gi nummeret til de som virker ok, sørge for at dere har skikkelige dates og ikke ha sex for tidlig.

Prøv også å utvide omgangskretsen - kjenner du jenter i forhold med bra fyrer, så kanskje de har single kamerater.

Anonymous poster hash: cffcb...32d

Skrevet

Jepp, opplevd det mange ganger. Og folk tror jeg bare kan velge og vrake i menn.....

Anonymous poster hash: 1fa7a...3d3

• Liker 1
Skrevet

Jada, hele tiden. Derfor; No more men for me.

Anonymous poster hash: 2c71e...260
Skrevet

Ditsjet, ja ... Tror alle blir ditsjet.

Dating er ikke helt min greie, det er så påtvunget, og man er begge bevisst på at man "sjekker" hverandre ut på en litt kunstig måte, me thinks.

• Liker 1
Skrevet

Nei, har blitt ditchet en gang etter å ha kjent hverandre i 2 måneder. Han sluttet bare å svare.. Så det var like greit når han har slike holdninger og ikke klarer å kommunisere som en voksen.

Anonymous poster hash: 4f7ea...1c0
Skrevet

Ja jeg husker en mann han ditcha meg. noe som er helt okei. men da han kom tilbake i ettertid da det ikke funka med hu nye han traff da fikk han høre det. jeg er ikke noens andre plass.

Anonymous poster hash: acafe...ab6
Skrevet

Vet egentlig ikke. Jeg lar de aldri bety noe for meg før jeg vet hvor jeg har dem. Før de betyr noe kan de forsvinne uten at jeg merker det. Jeg setter premissene og er klar over at 70% av menn ikke er noe for meg, derfor er det ikke verdens undergang om noe sier nei.

Anonymous poster hash: 137fe...0c7
Skrevet

Synes det umoden å bare dra fra en date!

Kan det være så vanskelig å bare si at man ikke er interessert eller at man ikke føler at det blir noe mellom oss...

Kanskje man burde heller si det etter at daten er ferdig send en melding eller no, Det blir for dumt at man holder på med noen i flere måned og det eneste han "brukte" deg for er sex...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...