Gå til innhold

Du vet du skal gifte deg når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden Du vet du er gravid når.. lager jeg denne for oss bruder slik at vi kan dele litt av den galskapen vi gjennomgår.

- når man 7 måneder før bryllupet begynner å ha mareritt om at man ikke klarer brudevalsen i selskapet.

- når man synes bryllupsprogram på tlc er superinteressant, selv om ikke kunne ha brydd seg mindre før.

- når alle samtaler du har ender opp med bryllupsprat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- du har kjøpt en svær kommode bare for å oppbevare pynt og bryllupsstæsj i, når det i tillegg opptar halve boden

- du får ca 10 hentelapper i postkassen daglig med pakker fra Ebay

- du irriterer deg over at mørk lilla ikke alltid er mørk lilla når du bestiller noe over nettet

- du bruker flere timer på leting etter inspirasjon på Pinterest
- du lærer deg forskjellig tykkelse på papir

- du virkelig ser forskjellen på ulike versjoner av hvit

• Liker 2
Skrevet

-når man hver eneste natt drømmer at man organiserer bryllupet og drar den så langt at man i drømme tar fram mobilen fra nattbordet og sjekker uker og datoer på kalenderen mens man drømmer at bryllupsbilen kun er ledig fredag i uke 19....som er 3 måneder ETTER bryllupet....og BRÅvåkner.

Skrevet

Haha, morsom tråd!

-Når det plutselig er helt greit å bruke 15 000kr på fotograf!

Skrevet (endret)

.

Endret av Abligøye
  • Liker 1
Skrevet

Når man noen dager etter å ha kjøpt drømmekjolen innser at fargen på båndet på kjolen ikke matcher den planlagte fargen på resten av bryllupet *starte på nytt igjen*

Skrevet

Å herregud! Vi vurderer å gifte oss snart, men jeg orker ikke tanken på alt det dere beskriver her! Jeg blir litt redd. Jeg kunne tenkt meg å gifte meg veldig raskt, orker ikke tanken på ett års planlegging. Håper det er mulig å ha et selskap uten å tenke på servietter og nyanser.

Anonymous poster hash: 0bbbe...480
  • Liker 3
Gjest Daenerys
Skrevet

Å herregud! Vi vurderer å gifte oss snart, men jeg orker ikke tanken på alt det dere beskriver her! Jeg blir litt redd. Jeg kunne tenkt meg å gifte meg veldig raskt, orker ikke tanken på ett års planlegging. Håper det er mulig å ha et selskap uten å tenke på servietter og nyanser.

Anonymous poster hash: 0bbbe...480

Det er ikke alle som føler det slik det skrives her :)

Skrevet

Når du drømmer at det er bryllupshelg.....du har ikke ordnet NOE..... Og på fredagen blir du kidnappet til utdrikningslag.......og ender hos ex-svigermor..... Høhø!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

...Når man har sett 4 sesonger av "Say yes to the dress" på pinlig kort tid for å få litt inspirasjon til brudekjolen. Og attpåtil drømmer at man prøver brudekjoler hver. eneste. natt.

• Liker 1
Skrevet

Haha, stemmer i med den om Ebay. Har fått pakker fra ebay i posten daglig helt siden nyttår ;)

Er vel grenser for hvor mange hårspenner jeg må ha å velge mellom men!

Skrevet

Her leser jeg: Du vet at du ikke gidder å gifte deg når...

:P

• Liker 1
Skrevet

-Når din største bekymring for tiden er gjestelisten..

Skrevet

...når du må kontakte Meteorologisk institutt for å få oversikt over de siste ti årenes værstatistikk for byen brullupet skal holdes i, før du er i stand til å sette noen bryllupsdato.

(Kan forøvrig opplyse om at mai og juni har størst sjanse for oppholdsvær, mens juli og august har de beste temperaturstatistikkene på Sør- og østlandet :fnise: )

Anonymous poster hash: 21bf9...adc
  • Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

når du har sagt ja til mannens frieri. Enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Når du begynner å få mareritt om at du har glemt å kjøpe brudekjole når du sitter hos frisøren 15 min før vielsen, sminke har du glemt, og tar med deg moren din på jakt etter brudekjolebutikk som har en kjole du kan låne. (Selv om kjolen var noe av det første du fant)

Når du drømmer at du forsover deg til vielsen, og må fikse hår og sminke i bilen på vei til kirken

Når du drømmer at du har glemt å fikse blomster

Kort sagt, når drømmene dine tar helt av, og du våkner i småpanikk før du innser at du har alt under kontroll, jeg var ikke bridezilla i det hele tatt, gudene vet hvordan de hadde det om natten... :O

Endret av Megana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...