AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil bare ta av meg hatten for mødre som har litt ekstra "mamma kilo". Det er veldig ofte utrolig sexy og jeg gleder meg til at min kjæreste kommer til å se slik ut :D Anonymous poster hash: a7b68...f02 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Da som gravid eller eller etter også? Legg ut link til bilder som eksempel på hva som er noen mamma kilo da? Anonymous poster hash: 7e90f...802
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Da som gravid eller eller etter også? Legg ut link til bilder som eksempel på hva som er noen mamma kilo da?Anonymous poster hash: 7e90f...802 Det er veldig fint når kvinner er gravide, men jeg tenker på etter fødselen. Da de har de ofte litt flere kilo rundt på kroppen. Det er utrolig sexy Anonymous poster hash: 38894...930
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Så du liker litt lubbene jenter altså, ikke egentlig noe med mamma kiloer å gjøre:) mannen min liker å se kroppen min forandre seg nå som jeg er gravid. Er nå 18uker på vei og han har nok aldri harr mer lyst på meg. Litt nyskjerig på hvorfor noen menn er sånn men du er vist ikke en av di. Anonymous poster hash: 7e90f...802
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 From all of us: tusen takk for komplimentet Anonymous poster hash: c04ab...1dc 6
Adhara Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Ikke alle kvinner som er gravide/har født går opp i vekt slik at det ser ut som ekstra kilo. Jeg veier mindre enn før - ikke med vilje, men dog. Mange som får den effekten av amming, sikkert like mange som opplever å øke i vekt i en periode. Det blir jo som å anta at alle enten får, eller ikke får strekkmerker/annerledes bryster/annerledes underliv. Slik er det nok ikke for alle over ei fjøl Men kan absolutt forstå at du liker tanken om den "fruktbare" kvinne - bare litt synd at det blir fremstilt som om kvinner som ikke har/kan være gravide/få barn er mindre attraktive. Det er jo faktisk ikke tilfelle da de aller fleste endrer kropp gjennom livet uansett, barn eller ikke Anonymous poster hash: b4a02...119 1
Version 2.0 Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Selve kiloene er vel ikke noe å ta av seg hatten for. Men alle som har vært gravid og født naturlig fortjener en "hatten av!" 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Selve kiloene er vel ikke noe å ta av seg hatten for. Men alle som har vært gravid og født naturlig fortjener en "hatten av!" Hva er å føde naturlig? Jeg synes alle fortjener hatten av uansett - det er jo ikke mindre krevende med komplikasjoner som krever hjelp, akkurat Snarere tvert imot Jeg tror egentlig bare TS liker "store" pupper og hofter som duver - det har jo endel ikke-eksgravide og. Anonymous poster hash: b4a02...119 3
Meridian Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil bare ta av meg hatten for mødre som har litt ekstra "mamma kilo". Det er veldig ofte utrolig sexy og jeg gleder meg til at min kjæreste kommer til å se slik ut :D Anonymous poster hash: a7b68...f02 Du kan ikke se hvem som har vært gravide eller ikke. Mange som har vært gravide og som ikke ser gravide ut, og mange som ikke har vært gravide men som har noen kg ekstra på kroppen.
Version 2.0 Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Hva er å føde naturlig? Jeg synes alle fortjener hatten av uansett - det er jo ikke mindre krevende med komplikasjoner som krever hjelp, akkurat Snarere tvert imot Jeg tror egentlig bare TS liker "store" pupper og hofter som duver - det har jo endel ikke-eksgravide og. Anonymous poster hash: b4a02...119 Surrogati for eksempel. Og de som syter seg til keisersnitt. Joda, jeg vet om komplikasjoner som kan oppstå i ettertid av keisersnitt og smertene det kan medføre, men ingenting slår en vaginal fødsel. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes virkelig ikke det er særlig vakkert. Men fint at du skrive at det er vakkert. Mange her på KG som liker å høre at de er vakre når de er tjukke. Anonymous poster hash: b4d79...2b1 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke se for meg hva som er så lekker med hengemage og strekkmerker, but to each their own og hele den pakka der. Anonymous poster hash: 4479c...d17 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Surrogati for eksempel. Og de som syter seg til keisersnitt. Joda, jeg vet om komplikasjoner som kan oppstå i ettertid av keisersnitt og smertene det kan medføre, men ingenting slår en vaginal fødsel. Skjerp deg. Og nei, jeg har aldri tatt keisersnitt, jeg er mann. Anonymous poster hash: 4058d...d5b 2
Miss moneypenny Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil bare ta av meg hatten for mødre som har litt ekstra "mamma kilo". Det er veldig ofte utrolig sexy og jeg gleder meg til at min kjæreste kommer til å se slik ut :DAnonymous poster hash: a7b68...f02 You made my day
MrSmith Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 Enig med ts, men alt med måte. Noen flesker til litt for mye, fordi de kan skylde på graviditeten. Er heller ikke særlig imponert over jenter som trener som sinnsyke etter fødsel for å bevise et eller annet. Fint å holde seg i form uansett tilstand, men alt med måte her også.
Version 2.0 Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Skjerp deg. Og nei, jeg har aldri tatt keisersnitt, jeg er mann. Anonymous poster hash: 4058d...d5b Jeg driter i kjønnet ditt. Skjerp deg selv først og fremst. 1
klatremusa Skrevet 20. januar 2014 #19 Skrevet 20. januar 2014 Surrogati for eksempel. Og de som syter seg til keisersnitt. Joda, jeg vet om komplikasjoner som kan oppstå i ettertid av keisersnitt og smertene det kan medføre, men ingenting slår en vaginal fødsel. Tydelig at du ikke har noen kunnskap om keisersnitt! 1
Gjest RompeRusk Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Kan ikke se for meg hva som er så lekker med hengemage og strekkmerker, but to each their own og hele den pakka der. Anonymous poster hash: 4479c...d17 Ja, for alle som har vært gravide får strekkmerker og hengemage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå