Gå til innhold

Hva betaler du for PT-time ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen PT-timer hos Elixia men synes det er litt dyrt og lurer på hva dere betaler.

Det er en del rabatt hvis man kjøper flere timer.

Nå er tilbudet på i underkant av 600 kr pr. time men da er det snakk om 50-60 timer.

10 timer koster 650 pr. time.

Elixia pleier å å ha 10% på PT-timer - var 'umulig' å få noen ekstra rabatt utenom disse kampanjene - noen som har fått rabatt utover den 'rabatten' man får ved å kjøpe flere timer i slengen ?

Kjenner jeg er litt irritert på at nye medlemmer får 'slengt' tilbud etter seg men ikke noe skjer for trofaste medlemmer.

litt usikker på om jeg skal fortsette med PT-timer men merker jo at jeg har stort utbytte av de.

Jeg trener styrke og er ikke i stand til å klare det på egenhånd - trenger en del teknikkveilednin. Er jo også greit med noen som legger opp øvelsene og mengden. Tror jo ikke jeg vil klare å holde samme intensitet selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg trener koster det 600 kr pr time, hvis ikke du kjøper en pakke på x antall timer, da koster det 500 kr pr time.

Skrevet

Jeg trener på Fresh. De har nettopp satt opp prisen, så nå koster det 4900 for 10 timer.

Anonymous poster hash: 69232...e94
Skrevet

3800 for 10 timer, men det er på studentsenteret.

Skrevet

Litt lavere enn Elixia det - er jo dyrt nok å trene der.

Men er jo veldig bra med PT da. Elixia skal forøvrig ha kampanjepriser i april - da er det 10% så jeg avventer til da.

Gjest Ingaborga
Skrevet

Personlig trener økt 30 minutter Kr 195,-

Nytt treningsprogram Kr 150,-

Treningsprogram + Pt-økt 50 minutter Kr 300,-

Fem Pt-økter 2,5 timer Kr 780,- 20% av prisen på hver time

Kostholdsveiledning 30 minutter Kr 195,-

Nesten direkte kopiert fra nettsiden til gymmen jeg går på, Polargym. Men det er ikke en kjedegym, men en gym som ligger på Mørkved i Bodø. Utrolig billig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...