valmue Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Har akkurat kikket på flere Rembo kjoler og syns de er utrolig flotte og veldig m e g ! Nå har det seg sånn at jeg allerede er godt gift og derfor ikke er på utkikk etter en brudekjole, mens jeg derimot trenger en flott selskapskjole. Vet noen tilfeldigvis om Rembo lager vanlige kjoler også?
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Veit ikkje om dei lagar vanlege kjolar eg, men er jo ikkje alle som er like brudete då. Eg trur eg kjem til å bruke min Rembo etter bryllupet også.
valmue Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2004 Veit ikkje om dei lagar vanlege kjolar eg, men er jo ikkje alle som er like brudete då. Eg trur eg kjem til å bruke min Rembo etter bryllupet også. Enig, men noen av de er såpass "brudete" at det vil være litt på kanten å bruke de som gjest i et bryllup. Kan jeg spørre hvilken modell du har valgt Veslo?
Fru Snurp Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Valmue: Rembo lager utrolig flotte selskapskjoler!! Her er en bra link. Giftet meg selv i en Rembo kjole for snart 3 uker siden, og kunne gjerne tenke meg en av selskapskjolene etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå