Gå til innhold

Date - hvor gå ut i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er både et aktuelt, og et generelt spørsmål. Hvor synes dere det er passende å gå ut på første date? Jeg tenker selv at stedet bør være uformelt, ikke et typisk dansested (i forhold til min personlighet iallefall), at det er litt folk der også ikke alt for sent på kvelden og bakgrunnsmusikk, men at det likevel er mulig å snakke.

Er 27 år forøvrig.

Skrevet (endret)

Middag du tenker på? Egon kanskje? Eller litt mer musikk så er vel Harbour greit, serverer mat der tidlig + kan bowle :)

Endret av Confusion
Skrevet

Middag du tenker på? Egon kanskje? Eller litt mer musikk så er vel Harbour greit, serverer mat der tidlig + kan bowle :)

Nja, tenkte kanskje ikke middag først og fremst :P Men Egon har jo en lun atmosfære da, og man MÅ jo ikke spise liksom. Men vet ikke, jeg er litt snobbete, synes maten der er no' dritt. :P

Tenkte litt på Newsman også, det er passe nøytralt kanskje?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Bøker&Børst.

Edit: Mangende bokstav, pokker også.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Sjokoladepiken? Der hadde jeg første date med min nåværende samboer. Skikkelig koslig atmosfære og om været er ok har de koslige uteplasser :)

Endret av Fjonana
Skrevet

Bøker&børst. Cardinalen har god atmosfære med veldig bra øl-utvalg :)

• Liker 1
Skrevet

Støtter Bøker & Børst!

Skrevet

Sjokoladepiken er veldig koselig, men og populært så det kan bli litt fullt. Er selv også veldig glad i bacchus, hvis den eksisterer enda. For middag ville jeg dratt på phileas fogg, men der bør man bestille bord på forhånd.

Skrevet

Hall tolv i sofa avdelingen (funker ikke fredag og lørdag)

Støtter ikke forslag om Egon. Drittmat og veldig "standard" . Hadde blitt skuffet om dagen hadde tatt meg med dit.

Anonymous poster hash: e918a...6ba

Skrevet

Phileas Fogg, hvis dere bestemmer dere for middag. Entrecoten der er fantastisk!

Skrevet

Bacchus, i bakkegata.

Anonymous poster hash: 3decc...7d4
Skrevet

Jeg har vel hatt sånn ca 3/4 av alle midddagsdatene mine på Phileas i de årene jeg datet mye, men jeg var ikke så fornøyd med maten sist, så etter at jeg heiv meg på dating igjen synes jeg Hall Toll fungere bra Der kan man sitte i loungen og ta en drink og eventuelt spise småretter der, eller man kan bestille bord i restauranten og det er uformeldt men classy.. og så har man jo mulighet til å være der ut over kvelden hvis man trives i hverandres selskap.

Passe aldersgruppe for deg også TS.

Skrevet

Hall tolv i sofa avdelingen (funker ikke fredag og lørdag)

Støtter ikke forslag om Egon. Drittmat og veldig "standard" . Hadde blitt skuffet om dagen hadde tatt meg med dit.

Anonymous poster hash: e918a...6ba

For meg har det funka helt supert både fredag og lørdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...