Fru Skribent Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er forsåvidt fornøyd med hjemmet vårt, men vil lage det enda mer hjemmekoselig. Har dere noen tips til hva jeg kan kjøpe? Lykter har jeg.. 1
Gjest Kv84 Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Pledd, kanskje laget selv. Store kopper med hjerte på og god te. Masse familiebilder. Samle bladene du liker i en fin kurv i stuen, lett å få tak i og kan se fint ut også. Telys. Male bilder selv til å henge på veggen. Musikk med nostalgi. Lys til å henge på gardinstangene. Tøfler eller strikket sokker i spreke farger.
Gjest Seajewel Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Bøker Duftlys Ting med affeksjonsverdi Lysestaker, lykter, telysestaker, lunt lys gir stemning Personlige bilder (foto) 2
Fuglen Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Lyslenker som henger nedover gardinene. Evt inni gardinene, hvis gardinene er gjennomsiktige. Disse er fine.
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Grønne og blomstrende planter! *husk å vanne litt hver uke i all fremtid* Et hjem med friske, frodige planter vitner om at der bor det noen som viser omsorg for sine omgivelser,- som bryr seg på en hyggelig måte. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Gjentar vel bare det som allerede har blitt skrevet, men jeg er veldig enig med det ang. levende planter. Det gjør noe med et hjem Samme med bilder på veggene, en blanding av kunst/bilder du synes er pene og bilder som betyr noe (type arv/bilder av familie osv) Noen pynteputer i sofaen og et par pledd (som legges pent sammen, ikke slenges over sofaen som villa paprika) Levende lys på kvelden (jeg er avhengig av det) Godt opplyst, men ikke flombelysning. Kan ikke fordra spotlighter på full guffe. Ha mange lyskilder med behagelig og varmt lys. Pass på å få lyst opp hjørner. Pynt på bordene synes jeg er kjekt, og jeg kjøper gjerne en frisk blomsterbukett hver fredag. Det er et sånt helgerituale jeg har Anonymous poster hash: b902f...ac5 5
Alice123 Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Friske blomster (buketter om du er som meg som aldri klarer holde liv i noe). Levende lys (men pass for guds skyld på å aldri forlate rommet uten å slukke dem! Veldig mange husbranner starter slik). Behagelig, lun og varm belysning. Gjerne mange lysskilder (mange små lamper i stedet for en stor lampe). Pynteting med affeksjonsverdi. Fine bilder. Blir fort sterilt med tomme vegger. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Pledd, kanskje laget selv. Store kopper med hjerte på og god te. Masse familiebilder. Samle bladene du liker i en fin kurv i stuen, lett å få tak i og kan se fint ut også. Telys. Male bilder selv til å henge på veggen. Musikk med nostalgi. Lys til å henge på gardinstangene. Tøfler eller strikket sokker i spreke farger. Vi har det hjemmekoselig, men har ingen av disse tingene! Anonymous poster hash: 9cff2...5ec 1
Antoinette Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 I alle dager er dere alle 50 år gamle nyskilte rødvinskjerringer????
Alice123 Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 I alle dager er dere alle 50 år gamle nyskilte rødvinskjerringer???? Hva i denne tråden er det som er 50 år gammel nyskillt rødvinskjerring? 2
Fuglen Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 I alle dager er dere alle 50 år gamle nyskilte rødvinskjerringer???? Du kan jo komme med tips til hvordan du gjør hjemmet ditt trivelig, da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå