AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 ...men gjerne vil ha det fint hjemme! Jeg kan ingenting om interiør og syns slike blader er så kjedelig! Det interesserer meg virkelig ikke, og jeg er ikke flink til å sette sammen ting så det blir pent. Nå skal vi flytte inn i ny leilighet, og jeg vil så gjerne få det fint der! Aner ikke hva slags stil jeg liker, men syns Bolia har mye fint. Blir vel til at jeg handler inn ut fra utstillingene der, hehe! Noen andre som har noen tips? Hva gjør dere andre?Anonymous poster hash: 1ddf8...369
Gjest Whitestripes Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er heller ikke interessert i interiør, det bryr meg midt i ryggen. Jeg har ingen spesiell stil, men kjøper ting som er funksjonelle og passer sånn noenlunde greit sammen. Blander litt nytt med noe gammelt, og har en god del fra Ikea. For min del handler det om prioritering. Jeg bruker heller penger og tid på hobbyer og interesser framfor møbler, interiør og oppussing. Interiørblader er et eneste langt gjesp, så det bruker jeg ikke penger på. Jeg har det veldig ryddig og rent, og tingene mine går greit sammen, men ut over det, bryr jeg meg ikke. Hvis du ønsker innredningstips, er det jo utrolig mange interiørblogger der ute. De er i det minste gratis, i motsetning til blader.
hagegnom Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Noen interiørbutikker har jo konsulenter som kan komme hjem til deg. Noen også gratis. Kanskje det kan være noe? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå