Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om folk flest egentlig synes det er fint med rosa leppestift på jenter? Har sett noen bruke det, og har lyst til å prøve det selv, men er usikker på om det er for barbieaktig eller noe? Har brunt hår og blå øyne. Mener en ganske lys rosafarge :) Mange av mine venninner synes ikke det er noe fint i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 884d5...72b
Skrevet

Hei.

Hm, jeg tror at rosa lebestift så absolutt kan se bra ut på deg. Men det gjelder å finne riktig tone og farge. Hva med å prøve en som ikke er så sterk? For hvis fargen blir altfor lys, ser det kanskje litt "fjortis" ut? Jeg har Mac sin "Pretty please", og synes at den er fantastisk. Lys, rosa, men ikke for rosa, om du forstår. Også er den litt sheer. :) Jeg har også en fra Lancôme i fargen "Drizzle peach", og den har også en fin rosafarge.

Skrevet

Kan du ikke linke et bilde til fargen du mener? :)

Anonymous poster hash: b8550...2e5
Skrevet

Jeg elsker rosa lebestift i alle nyanser og i alle formula utenom frost.

Skrevet

Jeg er avhengig av rosa leppestift, så jeg synes det er fint. Jeg begynte med Isadora sin Jelly Kiss i fargen chic cherise, før jeg gikk over til en fra gosh som har en mye sterkere farge. Nå som den er tom, bruker jeg først en lipgloss fra Isadora i fargen foxy fuchsia, som jeg "skraper av" med papir (fordi fargen blir alt for sterk), og så den Jelly Kiss-leppestiften over der. Da blir fargen akkurat passe sterk, og den holder lenge!

Skrevet (endret)

Jeg er avhengig av rosa leppestift, så jeg synes det er fint. Jeg begynte med Isadora sin Jelly Kiss i fargen chic cherise, før jeg gikk over til en fra gosh som har en mye sterkere farge. Nå som den er tom, bruker jeg først en lipgloss fra Isadora i fargen foxy fuchsia, som jeg "skraper av" med papir (fordi fargen blir alt for sterk), og så den Jelly Kiss-leppestiften over der. Da blir fargen akkurat passe sterk, og den holder lenge!

Du bør prøve Mac Cosmetics Candy Yum Yum, vennen.

Endret av Gjest
Skrevet

Når jeg hører "rosa leppestift" ser jeg kun for meg Rannveig Heitmann i Charterfeber når hun klatter på med leppestift og de legger til sånne kjisj klasj lyder....

• Liker 3
Skrevet

Du bør prøve Mac Cosmetica Candy Yum Yum, vennen.

Googlet den nå. Den var fin!

Skrevet

Googlet den nå. Den var fin!

Enig, og så er den matt og det liker jeg.

Skrevet

Enig, og så er den matt og det liker jeg.

Kan man få en prøve på den på parfymeriet? Jeg vil prøve den!

Skrevet

Kan man få en prøve på den på parfymeriet? Jeg vil prøve den!

De skal være behjelpelige med det ja. De kaller seg jo tross alt makeupartister.

Skrevet

De skal være behjelpelige med det ja. De kaller seg jo tross alt makeupartister.

Good!

Skrevet

Jeg har brunt hår og grønne øyne, bruker rosa leppestift :) det er veldig fint, men det gjelder å finne riktig tone som passer deg. Jeg bruker lys med shimmer i ;)

Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Chanel sin l'eclatante er kjempefin. Den er matt og ikke for mørk, men ikke for lys. Vil si det er en nøytral rosa i tillegg, så den er fin på de fleste hudtoner. Den er fra vår 2013, så den burde ennå være å få tak i noen plasser.

Endret av BabyBlue
Skrevet

Chanel sin l'eclatante er kjempefin. Den er matt og ikke for mørk, men ikke for lys. Vil si det er en nøytral rosa i tillegg, så den er fin på de fleste hudtoner. Den er fra vår 2013, så den burde ennå være å få tak i noen plasser.

Chanel Rouge Allure #05 Mademoiselle er også en nøytral rosatone som kan anbefales. Den kler alle.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Chanel Rouge Allure #05 Mademoiselle er også en nøytral rosatone som kan anbefales. Den kler alle.

Uhhh, den var fin! Takk :)

Skrevet

Uhhh, den var fin! Takk :)

Hvis du liker den bør du kikke litt på Rouge Allure Velvet lebestiftene også, de har noen fine rosa der også, men husker ikke navn og nummer på dem i forbifarten.

Skrevet

Svak rosa kan være fint, men ikke knall rosa. Huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...