AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hvor galt er det å gå inn på mannens e-post uten å ha sagt fra, når mannen vet at du har passordet? Anonymous poster hash: d542f...e3a Anonymous poster hash: d542f...e3a
Gjest New_Girl Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 For meg hadde det ikke vært noe krise, men er spørs jo hvorfor han gjorde det. Men sånn generelt skal man selvfølgelig respektere andres privatliv.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 E-posten var under en uke gammel (nylaget), og den som gikk inn på e-posten var den som laget den. Derfor vedkommende hadde passordet også, noe e-posteieren selvsagt visste, da kontoen ble laget i fellesskap. Anonymous poster hash: d542f...e3a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #6 Skrevet 20. januar 2014 Syns det er galt uansett. Du skal stole nok på mannen til at du skal slippe å gå inn på mailen :-) Hvis det var av den grunn. Om det var en annen grunn som at dere skal på tur sammen og billetter kom på hans mail eller noe, er det noe helt annet, men hvis du lette etter noe annet er det feil. Anonymous poster hash: 305f1...4a5
Gjest BettyBoop Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Hvor galt er det å gå inn på mannens e-post uten å ha sagt fra, når mannen vet at du har passordet? Anonymous poster hash: d542f...e3a Anonymous poster hash: d542f...e3a er ikke lovlig å lese andres brev enten det er brev fra postkassa eller epost.
Majott Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har passordet til hans mail, og han har passordet til min. Men jeg har aldri vært innpå hans mail. Ser det ikke som et tillitsbrudd om han eller jeg var inne på den andres mail likevel.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Det driter jeg i (han har passordet mitt). Er kjedelig der.... Anonymous poster hash: 00e67...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå