Gå til innhold

Hvorfor kommer menn tilbake til en dame de har dumpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kommer menn tilbake til en dame de foreks. har dumpet? Skjønner ikke vitsen. Har opplevd så mange menn komme tilbake til meg etter å ha dumpet meg for flere år siden.. Men jeg klarer ikke å ta de tilbake, for jeg tror ikke de kan ha de rette følelsene... Skjønner ikke hva de driver på med? Desperate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kan være at de har funnet ut at gresset ikke er grønnere på andre siden. Det er hvertfall min erfaring. Har blitt dumpet av en kjæreste og en date, og begge kom hastende tilbake etter en stund, da hadde de vel funnet ut at jeg var visst det beste de kunne få, selv om de trodde de kunne få bedre (eller hva jeg skal si.) Skal love deg at jeg ikke er interessert i dem igjen da ja. Da har toget forlatt stasjonen! :fnise:

Anonymous poster hash: e1893...a91
  • Liker 7
Skrevet

Hehe samme har skjedd meg en haug med ganger nå. Jeg begynner å tenke som du sier at de trodde de kunne få noe bedre, men innså at jeg var noe av det beste de kunne få, men når de viste så liten interesse med å dumpe meg før så får de meg ikke. Hehe er latterlige greier!

Skrevet

Hvorfor kommer menn tilbake til en dame de foreks. har dumpet? Skjønner ikke vitsen. Har opplevd så mange menn komme tilbake til meg etter å ha dumpet meg for flere år siden.. Men jeg klarer ikke å ta de tilbake, for jeg tror ikke de kan ha de rette følelsene... Skjønner ikke hva de driver på med? Desperate?

Ja, de vil bare ha fitte! Så får du vurdere om det er verdt det!

Skrevet

De andre holdt ikke ut med dem.

Anonymous poster hash: b118c...9fb
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har gitt opp å forstå hvorfor, jeg bare overser.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har spurt noen menn om dette. Svarene varierer fra "Klarer ikke å få deg ut av systemet" til "Uskyldig moro."

Skrevet

Ja, på selveste julaften fikk jeg en melding fra en som dumpet meg, og aldri ville ha noe som helst å gjøre. Han dumpet meg for to år siden så dermed trodde ikke jeg på at han var så forelsket i meg, fikk meg ikke ut av hodet sitt og han glemmer meg aldri. Han skrev at han ville møtes igjen. Jeg lå han til på FB igjen, skrev litt tilbake. Plutselig sa han ikke noe mer dermed ble jeg stille. Det morsomme er at ved julen kom tre andre tilbake som hadde vært borte i flere år. De savnet meg også men jeg vil ikke møte de igjen , for jeg klarer ikke å tro annet enn at de er desperate ...

Skrevet

Fordi han i øyeblikket ikke har noen bedre.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Da har de prøvekjørt andre damer ei stund, ikke noe har fungert/vært bra nok, også tenker de at "Meline vil nok ha meg tilbake". Kanskje gjør de dette med flere ekser også, fordi de ikke orker/gidder bli kjent med noen ny. Litt latskap og en dæsj arroganse.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For å forstå andre må man først forstå seg selv ;)

Dette er ikke noe utpreget mannefenomen, kvinner gjør det samme. Det ligger både i vår irrasjonelle frykt for å være alene, vår ensidige fokus på tosomhet som gjør at det er bedre å ha det dårlig med noen - enn bra alene, og et virrvarr av biologiske drifter som gjør at vi trekkes mot situasjoner der mulighet for sex er størst!

Endret av Mike Waters
Skrevet

Dette er ikke noe utpreget mannefenomen, kvinner gjør det samme. Det ligger både i vår irrasjonelle frykt for å være alene, vår ensidige fokus på tosomhet som gjør at det er bedre å ha det dårlig med noen - enn bra alene, og et virrvarr av biologiske drifter som gjør at vi trekkes mot situasjoner der mulighet for sex er størst!

Generelt sett har du sikkert mye rett i at de fleste føler det sånn, men jeg tror ikke på at kvinner gjør dette i samme grad som mannfolk. Fordi kvinner er typisk mer redde for å bli avvist.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Det kan godt hende du har rett, på generelt grunnlag. For egen del har jeg aldri ønsket en eks tilbake. Når jeg er ferdig med en mann, er jeg så ferdig som det er mulig å bli. Jeg går, og ser meg ikke tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ny her, men jeg ville ikke gitt dem noen second chance.

Å først avvise/ditche meg for så å komme tilbake viser meg ingenting annet enn en svak og vinglete gutt (mann??) som ikke vet hva han vil. Sånne ønsker jeg ikke å kaste vekk min tid på.

Om noen ditcher meg er jeg også ferdig med den personen for godt.

• Liker 2
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Noen gamle flammer kommer tilbake for mer uten at det går dypere enn bare "hmm, vi hadde jo kjempebra sex, kanskje jeg kan få meg noe igjen".

De som har dumpet meg har alle kommet tilbake med tårer i øynene og angret seg grønne og blå. Det ble gjerne slutt fordi de ikke var helt klar for noe veldig seriøst akkurat da, de hadde en annen dame i kikkerten og/eller de hadde fått bygget opp selvtillit såpass med meg at de ville ut og sjekke markedet. Etter en stund får de et panikkanfall eller noe, fordi de savner det vi hadde, ikke trives som single likevel, ikke hadde så mye draget likevel, hun dama de var kåt på når de var sammen med meg var ikke så bra likevel osv, og kommer tilbake og sier de har innsett at de aldri i sitt liv kommer til å finne noen som er like bra for dem som jeg var.

Dette går jo over og de finner seg nye kjærester som er bra for dem, men jeg har et par som har dumpet meg for mangfoldige år siden og fremdeles refererer til meg som "the one that got away" og gjør et lite forsøk på å opprette kontakt med jevne mellomrom.

• Liker 1
Skrevet

Da er det eneste jeg kan si da er:. hvorfor skal jeg alltid være en reserveløsning på lager...?

Dette har skjedd med omtrent alle datene jeg har møtt... De dumper meg for så å komme tilbake og ville ha sjansen på nytt ;)..

Desperate menn sier jeg, som ikke klarer å være alene! ;)

Jeg vingler ikke. Vet hva jeg vil. Dumper jeg en så går jeg ikke tilbake.

Skrevet (endret)

Det kan godt hende du har rett, på generelt grunnlag. For egen del har jeg aldri ønsket en eks tilbake. Når jeg er ferdig med en mann, er jeg så ferdig som det er mulig å bli. Jeg går, og ser meg ikke tilbake.

Tja, jeg har heller aldri hatt sex med en X, men jeg har blitt tilbudt sex fra en X (som faktisk også var den som dumpet) men takket nei. Utover det er jeg usikker på hva "ferdig med" innebærer. Rent seksuellt er også jeg det, men jeg kan ha vennskapelig relasjon utover det seksuelle med X'er.

Endret av Mike Waters
Skrevet

jeg kan også ha en vennskapelig relasjon med en eksdate, eller ekskjæreste.

Skrevet

jeg kan også ha en vennskapelig relasjon med en eksdate, eller ekskjæreste.

Noe som egentlig ikke gavner noen.

Skrevet

Noe som egentlig ikke gavner noen.

Here we go again..

Anonymous poster hash: 0dfcd...421

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...