AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Føler det er så vanskelig å møte noen når man har passert 30. Alle på min alder er i etableringsfasen med boligkjøp, ferdig med utdannelse, gifter seg, får barn. Er liksom ingen igjen til oss single? Er ikke så interessert i å date og å prøve masse menn over nett. Jeg liker å møte noen helt tilfeldig - enten på fest, gjennom venner eller noe annet sosialt. Føler at dette med nette blir så satt opp - vi vil ha kjærste, vi dater og vi blir sammen ... Uansett, så er alle menn opptatt, og single meg er igjen på leting. Anonymous poster hash: c079b...7a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Kjenner til flere single menn, jeg...og de sliter like mye Anonymous poster hash: fc3be...d9d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Kjenner til flere single menn, jeg...og de sliter like mye Anonymous poster hash: fc3be...d9d Og jeg og disse single mennen møtes aldri fordi vi sliter alle sammen ... Anonymous poster hash: c079b...7a9
Meline37 Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Er mange holdt på å si slitne, men single menn på nettet ihvertfall.... plenty!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Dere prøver for hardt...har for høye krav. Har personen én feil så er det -Next! Anonymous poster hash: fc3be...d9d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Dere prøver for hardt...har for høye krav. Har personen én feil så er det -Next! Anonymous poster hash: fc3be...d9d Jeg vil iallfall ikke ha en mann med store, svarte donglebær i trusa... Anonymous poster hash: c079b...7a9
Genesis Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Føler det er så vanskelig å møte noen når man har passert 30. Alle på min alder er i etableringsfasen med boligkjøp, ferdig med utdannelse, gifter seg, får barn. Er liksom ingen igjen til oss single? Er ikke så interessert i å date og å prøve masse menn over nett. Jeg liker å møte noen helt tilfeldig - enten på fest, gjennom venner eller noe annet sosialt. Føler at dette med nette blir så satt opp - vi vil ha kjærste, vi dater og vi blir sammen ... Uansett, så er alle menn opptatt, og single meg er igjen på leting. Anonymous poster hash: c079b...7a9 Bor du i Oslo? Prøv Kulturhuset på Youngstorget! Masse single menn i slutten av 20 - og begynnelsen av 30-åra! Tror det er et av de bedre stedene for din egen aldersgruppe!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Bor du i Oslo? Prøv Kulturhuset på Youngstorget! Masse single menn i slutten av 20 - og begynnelsen av 30-åra! Tror det er et av de bedre stedene for din egen aldersgruppe! Ja, bor i Oslo. Er nok for stygg til å vise meg ute ... Anonymous poster hash: c079b...7a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Ja, bor i Oslo. Er nok for stygg til å vise meg ute ... Anonymous poster hash: c079b...7a9 Nå får du gi deg! Fiks håret, smink deg, ta på deg noe kult og få med deg en venninne ut. En jeg kjenner anbefaler også Kulturhuset, de har visst shuffleboard og fooseball og slikt hvis du liker det, hun fikk hvertfall kontakt med gutter med å spille med de. Og SMIL! Jeg er 32 og syns ikke det er noe vanskeligere å møte menn nå enn før. Da jeg var i 20-årene var jo alle mannfolk ute etter fitte (det er de jo forsåvidt fortsatt) og det virket umulig å møte menn som ville ha et fast forhold. Husk å stille krav og ikke gjør noe du ikke er komfortabel med, f.eks ikke ha sex med noen hvis det ikke kjenns rett. Sørg heller for å bytte nr med en hvis du har møtt noen du liker og møt hverandre edru Jeg kunne dratt på date hver dag hvis jeg ville men jeg gidder ikke. Har blitt kjent med folk på byen og blitt kontaktet på face av ulike bekjente som har invitert meg på date men jeg sa nei. Nettdating gjør du rett i å holde deg unna, er masse gærninger der. Desperate kåte gærninger. Dra på fest, pubquiz, reis, gå tur, i det hele tatt vær sosial. Og ikke ta hvem som helst Anonymous poster hash: f7728...3b6
Gjest Whitestripes Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Ja, bor i Oslo. Er nok for stygg til å vise meg ute ... Anonymous poster hash: c079b...7a9 Å ja, men, daså. Da må du nok bare være singel
Gjest Summers Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Ja, bor i Oslo. Er nok for stygg til å vise meg ute ... Anonymous poster hash: c079b...7a9 I åpningsinnlegget skrev du: Jeg liker å møte noen helt tilfeldig - enten på fest, gjennom venner eller noe annet sosialt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 30 år er da ingen alder! Anonymous poster hash: 4d0ee...ad7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Er dette en sånn dustereaksjonstråd fordi det allerede er en som omhandler 40 år? Anonymous poster hash: 4ea59...0c7
Gjest BettyBoop Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Føler det er så vanskelig å møte noen når man har passert 30. Alle på min alder er i etableringsfasen med boligkjøp, ferdig med utdannelse, gifter seg, får barn. Er liksom ingen igjen til oss single? Er ikke så interessert i å date og å prøve masse menn over nett. Jeg liker å møte noen helt tilfeldig - enten på fest, gjennom venner eller noe annet sosialt. Føler at dette med nette blir så satt opp - vi vil ha kjærste, vi dater og vi blir sammen ... Uansett, så er alle menn opptatt, og single meg er igjen på leting. Anonymous poster hash: c079b...7a9 finn en som er et par, tre år yngre da vel?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Det er aldri for sent til noe! Gjelder bare å løfte på ræva og vise seg fram blant folk! Anonymous poster hash: f6974...a7d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Jeg opplever faktisk mer av dette etter at jeg ble 30 Det var egentlig ikke forventet, men menn i alle aldersgrupper (20-45) tar kontakt og virker mer interessert enn tidligere. Da jeg ble 25 syntes jeg at det Etter at jeg ble 26+ har det bare gått oppåver for meg. Jeg ble jeg nok litt mer selvsikker, kledde meg bedre, sminket meg bedre, fikset håret bedre, kommuniserer bedre, er ikke så usikker og frem og tilbake-mer åpen, ærlig og smilende. Tror det har noe med utstråling å gjøre. Anonymous poster hash: e7246...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå