Envy Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Siden det finnes tråder for både WoW og SecondLife tenkte jeg det kunne være ålreit å ha en LoL tråd også? Har forsøkt å søke, men finner ingen eksisterende. LoL har jo tatt ganske mye av det siste året, så det finnes vel noen her inne også som spiller? Hvem liker du best og spille, og hvilken rolle? Hvordan går det i placement på ranked i s4? Jeg fikk silver V i dag, storfonøyd med å være ute av bronze! :D 1
Cuddlegirl Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg liker best Heimerdinger. Spilte mye Miss Fortune før men etter jeg fant Heimer så har det blitt mindre med henne. Er ikke så høyt oppe enda, level 16. Har spilt mest bottom eller top, så er vel de jeg er mest vant til. Hva med deg?
Envy Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg liker best Heimerdinger. Spilte mye Miss Fortune før men etter jeg fant Heimer så har det blitt mindre med henne. Er ikke så høyt oppe enda, level 16. Har spilt mest bottom eller top, så er vel de jeg er mest vant til. Hva med deg? Yay, fler som spiller! Hoho, da er du en av erkefiendene mine da! sliter alltid med Heimer! Jeg har spilt mest bot, support med Morgana, ellers så har jeg begynt å spille en del top i det siste, Teemo og Nasus. Går jeg Nasus blir det som regel win, han er så tøff! Men det er jo så mange både roller og champions som er morsomme og spille, vil jo bare prøve alle! Kjøpte Lissandra i dag, så spent på om det blir å gå noe mid med henne etterhvert 1
Cuddlegirl Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Yay, fler som spiller! Hoho, da er du en av erkefiendene mine da! sliter alltid med Heimer! Jeg har spilt mest bot, support med Morgana, ellers så har jeg begynt å spille en del top i det siste, Teemo og Nasus. Går jeg Nasus blir det som regel win, han er så tøff! Men det er jo så mange både roller og champions som er morsomme og spille, vil jo bare prøve alle! Kjøpte Lissandra i dag, så spent på om det blir å gå noe mid med henne etterhvert Hehe! Ja, sleit litt i starten jeg og. Fant en slags manual på nettet om hvilke ting jeg bude kjøpe på de forskjellige, og da ble det litt lettere. Kjøpte jo bare mye forskjellig i starten. Kanskje jeg burde prøve Nasus en gang! Er ikke alltid lurt å bare spille de samme, føler meg nesten hjelpeløs om noen andre velger Heimer før meg. (Hvem skal jeg spille da...liksom.) Hvilken level er du på? 1
Envy Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2014 Hehe! Ja, sleit litt i starten jeg og. Fant en slags manual på nettet om hvilke ting jeg bude kjøpe på de forskjellige, og da ble det litt lettere. Kjøpte jo bare mye forskjellig i starten. Kanskje jeg burde prøve Nasus en gang! Er ikke alltid lurt å bare spille de samme, føler meg nesten hjelpeløs om noen andre velger Heimer før meg. (Hvem skal jeg spille da...liksom.) Hvilken level er du på? Ja, de guidene på nettet er kjekke! Ikke så greit å huske på alt når man først er inne! Morsomt å prøve nye, plutselig finner man noen man liker skikkelig godt Nasus er å anbefale! Men man må være tålmodig for i starten gjør han ikke så mye, man må ta seg tid til å stacke opp q'en hans flr han gjør skikkelig skade! Jeg er lvl 30. Har hatt lol som et fritidsproblem i snart 1 år hvilken server er du på? Jeg er på eu west 1
Cuddlegirl Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Ikke sant! Jeg skjønner. Best med de som gjør skikkelig skade. Skal ta å teste han neste gang! Kanskje jeg får en ny favoritt. Så bra. Har hatt det en stund jeg og, har bare hatt for dårlig pc til å spille det. (Det tar jo så utrolig mye plass) Har fått renska den fri fra støv og andre ting nå, så nå funker den helt greit. Jeg er på west jeg og. Burde jo nesten fått spilt med deg en dag.
Anciol Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Spiller Ashe for det meste:) Ishamuhale er nicket mitt på LoL Eu Nordic West:) 1
Envy Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2014 Ikke sant! Jeg skjønner. Best med de som gjør skikkelig skade. Skal ta å teste han neste gang! Kanskje jeg får en ny favoritt. Så bra. Har hatt det en stund jeg og, har bare hatt for dårlig pc til å spille det. (Det tar jo så utrolig mye plass) Har fått renska den fri fra støv og andre ting nå, så nå funker den helt greit. Jeg er på west jeg og. Burde jo nesten fått spilt med deg en dag. Sant det! Teemo er også fin sånn! Er så morsomt når man er død selv og likevel får kills fordi de går på sopper Åja, det er noe dritt! Måtte kjøpe meg ny pc nå til jul jeg, den gamle dro ikke rundt lol i det hele tatt. Det krever visst ganske mye av pcen ja? ooh, ja, det hadde vært gøy! Legg meg til da? Jeg heter Ariiam (ja, med to i'er) Spiller Ashe for det meste:) Ishamuhale er nicket mitt på LoL Eu Nordic West:) Ashe er morsom, og spesielt når man har fått mye feed Så fint nick, litt spesielt! Mener du EU nordic and east? var der før jeg, men syns det var så mange som trollet der :/
Cuddlegirl Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Sitter på en annen data akkurat nå, siden laderen min er til låns. Legger deg til så fort jeg kan.
charro Skrevet 27. januar 2014 #10 Skrevet 27. januar 2014 Jeg maina Jax, før jeg begynte som support (Soraka og Leona) og ADC (Caitlyn/Ashe) en stund, før jeg switcha tilbake til toplane (Riven, Jax, Nasus) og lærte meg jungler med Nasus. Klarer ikke helt bestemme meg, sliter litt med å finne hvilken rolle jeg gjør det best og trives best med. Kom i bronze IV i s3, og nå i bronze V. Skal forbedre meg før jeg går tilbake til ranked tenkte jeg Tror nokk det blir noe tanky greier på meg fast, hvertfall i teamet, men er jaggu ikke like lett..
Envy Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2014 Jeg maina Jax, før jeg begynte som support (Soraka og Leona) og ADC (Caitlyn/Ashe) en stund, før jeg switcha tilbake til toplane (Riven, Jax, Nasus) og lærte meg jungler med Nasus. Klarer ikke helt bestemme meg, sliter litt med å finne hvilken rolle jeg gjør det best og trives best med. Kom i bronze IV i s3, og nå i bronze V. Skal forbedre meg før jeg går tilbake til ranked tenkte jeg Tror nokk det blir noe tanky greier på meg fast, hvertfall i teamet, men er jaggu ikke like lett.. Hoho, nei, det å velge rolle er ikke enkelt, og hvilken champion man er best med i de forskjellige rollene. Jeg synes også tanks er morsomme, liker å bare kunne broile inn i en teamfight som jeg vil selv Også er det alle de man synes er kjempemorsomme å spille, men som man aldri blir god med! i det siste har jeg spilt Lissandra mye, synes hun er kjempemorsom å spille, men jeg får ikke særlig gode stats med henne
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Noen med tips til hvilken bærbar pc å kjøpe til å spille lol på? Tenker og noe som tåler streaming. Msi? Razer blade? Alienware? Skal være til reising, men tåler at den er litt tung. det jeg setter høyest tyngde på er at den har gode specs, tåler å streame i 1080p(seff med fiber nett) ser litt stilig ut, holder i noen år, tåler en liten støkk og muligens en bitteliten søl, og ikke laster ting tregere etter et år med bruk. F.eks klare å ha oppe 100 faner på en gang og laste alt inn på et par sekund. Pris er irrelevant, men helst under 20k. Men vil investere. Anonymous poster hash: e4c82...0ae
PrincessAnne Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Hei hei! Jeg spiller ikke så mye på min EU West for jeg har ikke så mange å spille med der. Hadde vært kjempekult å kunne spille med dere! Spiller mest på NA der jeg har folk jeg kjenner, pga de jeg begynte å spille. Jeg spiller egentlig veldig dårlig, men det er mest for moro skyld. Jeg er en "born and raised" support, gjør nesten ikke noe annet. Enten support, eller arams, der kan jeg godt spille tank. I <3 my rammus tank i arams. Ellers er det Sona(ofc) eller Soraka support. Jeg kan spille de andre support som morgana og annie, og leona,thresh, janna, nami, blitz, men ikke så gøy som mine to mains. Jeg har ikke selvtilitt til å spille ranked, jeg hater folk som rager mer enn jeg hater å tape. Jeg har blitt mye bedre da siden jeg begynte 14feb it fjor så jeg får ikke mye rage etter meg lenger. Mulig at jeg tenker på å gjøre ranked bare for å ha prøvet det. Navnet mitt på EU West er PrincessAnne, bare å legge meg til ^^ Er fortsatt low lvl på den da, som sagt, spiller ikke mye på den.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Noen som spiller? Klarte personlig å komme meg til Silver V denne sesongen! Kjempeførnøyd. Anonymous poster hash: c6d90...4e6
Gjest Trollkarlen Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Har vel spilt av og på siden betaen i 2009, har alle champions og spiller på EUW. Favoritten min er helt klart Teemo, han er djevelen. Jeg spiller alle lanes og roller, fyller det som trengs. Har ikke spilt ranked i season 4, men endte som gold 1 i season 3.
Gimger Skrevet 11. august 2014 #17 Skrevet 11. august 2014 Hei jeg syntes det er veldig gøy å spille league og legends. Det er super tøft å spille miss fortune. Hun er så kul, spesielt når man trykker "r". Da skyter hun masse kuler og jeg klarte å få doble kill en gang jeg gjorde det. Neida, spiller alt, og generelt mye i det siste. Add gimgerage eu west hvis du vil ha en å spille med og Skype^^
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Følger denne Anonymous poster hash: 3e613...6ef
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 Har spilt noen mnd. men syns det er vanskelig å lære seg spillet. ALtså hva som er lurt å kjøpe i forhold til hvem du møter. Masteries og runer. Og når og hvor man skal gå når i spillet... Bah. Så blir mest support på meg. Sona og Leona er de jeg spiller mest. Anonymous poster hash: bcee3...50b
PrincessAnne Skrevet 6. desember 2014 #20 Skrevet 6. desember 2014 Har spilt noen mnd. men syns det er vanskelig å lære seg spillet. ALtså hva som er lurt å kjøpe i forhold til hvem du møter. Masteries og runer. Og når og hvor man skal gå når i spillet... Bah. Så blir mest support på meg. Sona og Leona er de jeg spiller mest. Anonymous poster hash: bcee3...50b Jeg anbefaler deg sterkt å prøve å lære andre roller også, med en gang du begynner! Beginner Bots kan man eksperimentere masse builds med(søk de opp på nettet, der ligger det maaaaange). Jeg har spilt League i en god stund nå og jeg kan fortsatt ikke noe annet enn support. Det er som er kjett nå er at siden jeg er lvl 30, og hvis jeg går i en annen rolle en support, så gjør jeg det kjempe dårlig.... og da er det ikke noe moro med alt hatet man får :/ "Du er liksom lvl 30?" så dette er ikke noen moro situasjon å ende opp i <<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå