Gå til innhold

Hvilke alder er du? hvor lenge har du vært singel? hvor mange barn? hvor mange forhold har du bak deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke alder er du? hvor lenge har du vært singel? hvor mange barn? hvor mange forhold har du bak deg?

Jeg er 37 år,, singel. Har 2 barn, 1 langt samboerforhold og et kjæresteforhold bak meg,

Anonymous poster hash: ab195...aa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

23,singel i 2 uker.0 barn.2 samboerforhold. (ellers bare korte flørter)

Anonymous poster hash: 4f819...763
Skrevet

trådstarter: Jeg har også noen korte flørter bak meg i tillegg.... Men jeg håper på at neste forhold skal vare livet ut...

Skrevet (endret)

21, singel i snart 4 år, null barn, null samboer forhold, har hatt en del små flørter.

Edit: haha jeg kan ikke min egen alder. :fnise::fnise: fyller snart 22 så har en vane for å skrive 22 :fnise::fnise:

Endret av Frk.K
Skrevet

22, singel i snart 4 år, null barn, null samboer forhold, har hatt en del små flørter.

Kun ett av hva jeg vil kalle sriøst forhold! Ellers er jeg 24 år, og er barnløs!

• Liker 1
Skrevet

27 (28 om tre uker...), singel i ca 3 mnd, ett seriøst forhold og samboerskap bak meg (7 års varighet) - 0 barn

Skrevet

Jeg er 37 år,, singel. Har 2 barn, 1 langt samboerforhold og et kjæresteforhold bak meg,

Anonymous poster hash: ab195...aa9

Er 27. Vært singel i 10 måneder. Har ett barn. Har 3 seriøse forhold bak meg. Aldri vært forlova.

Anonymous poster hash: 26589...65d

Skrevet

31, et langt samboerforhold bak meg, to barn og et par kortere forhold.

Er veldig singel nå...

Skrevet

33år. Ingen barn. To langvarig forhold bak meg.

Ett forhold på 10år og ett forhold på 3 år. Singel på 3. året.

Skrevet

42, 1 barn, 1 kortere gift, 1 langt samboerskap - kronisk singel på 10`ende året.....

Anonymous poster hash: a0d6e...1c8
Skrevet

33 år, 3 barn i skolealder. 5 år som aleinemor. 2 forhold og noen seriøse date etter bruddet med faren til ungene. Singel siden nov. Er veldig singel nå og nyter det:)

Anonymous poster hash: 54d6c...1a9

Skrevet

Jeg er dame på 32, har alltid vært singel. Har noen "greier" bak meg, men det ble aldri noe forhold av det. Ingen barn.

Anonymous poster hash: 836eb...bf9
Skrevet (endret)

20, singel i 3 år, blir nok sigel dette året også selv om jeg har lyst til å finne meg noen.
Null barn, Null samboer forhold og null kjærester. :laugh:

Endret av Soley
Skrevet

Jeg nyter også å være singel :) Av og til blir jeg desperat av tanken på om jeg skal forbli singel...men jeg har det så utrolig godt alene. Etter en stund i begge forholdene jeg var i.... så lengtet jeg bare etter å være singel igjen :) Så en kan ha det fint som singel og. Bedre singel og lykkelig, enn ulykkelig i feilt forhold :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

36 år og frivillig barnløs. Har vært singel i ca et halvt år, har 2 lengre samboerskap samt to lengre forhold og en god del affærer bak meg. Seriøst på datern for å finne en ny:)

Skrevet

18 år og og singel i 18 år. Jeg er klar for litt mannekjøtt.. :spise:

Anonymous poster hash: cb8e9...841
  • Liker 2
Skrevet

26,år,ca 4-5år singel,0 barn og 3 langvarige forhold.

Skrevet

22, alltid vært singel. Aldri vært noe borti gutter i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8e13d...027
Skrevet

21 år, vært singel i snart 2 uker, 0 barn og 2 forhold bak meg. Kommet ut av et dårlig forhold der jeg lengtet etter å bli singel!! Deilig :-D

Skrevet

Midten av 30-årene, alltid vært singel, ingen barn, ingen forhold, nada.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...