Gjest Bolla på by'n Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Har lagt inn denne på Dinbaby.com også, men prøver her også, har lyst på mange synspunkter! Jeg er ei singel jente, oppegående og ganske utadvent, bortsett fra når det gjelder å ta kontakt med gutter/menn! Jeg er overvektig, og har litt dårlig selvbilde på akkurat det området pga. det. Har vel en 30-40 kilo for mye, alt etter som, men bærer de ganske bra, om jeg kan si det sånn, og kler meg trendy og er velstelt. Vennenne mine sier jeg er søt, og x-ene mine og de jeg har rotet med tidligere har tom. sagt at de synes jeg er sexy! :-D Nå er jeg realistisk og tenker sånn at, de fleste gutta liker slanke jenter, men jeg vet jo at det finnes en del ut der som synes stort er bra også... og så håper jeg jo at når man møter den rette så spiller ikke noe sånt noen rolle. Nå har jeg vært singel i to år, og synes aldri at jeg treffer noen som det kunne blitt noe mer med. Ut på byen har jeg liksom slått fra meg, men det er jo pga dette med at jeg tror jeg ikke har "lov" til å flørte. Føler at fordi jeg er stor, må jeg vente til noen tar kontakt med meg, og da skal de være ganske tydelige på hva de vil for at jeg skal tørre å vise at jeg liker vedkommende. Tenker at gutter/menn synes det er tragisk/vulgært med store jenter som flørter... og derfor har mitt sjekketriks bli at jeg viser minst mulig interesse, spesielt om det er noen jeg liker veldig godt! Og det kommer man jo ikke langt med! :-D Så hva tror dere? (Og spør gjerne mannen deres...) Synes menn det er tragisk? Jeg tenker ikke å kaste meg over noen, altså, kanskje bare smile litt og sende noen blikk... ;-)
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Sjølvsagt kan du flørte! Utstråling og sjarm som er viktigast, veit du.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Min kjære sier at alle uansett størrelse har lov til å vise at de er interessert. Så flørt i vei du, og vis verden er du er den du er uansett størrelse.
birgitte242 Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Flørt i vei! Det finnes mange menn som liker store jenter spesielt, akkurat som noen foretrekker de tynne!
nat26 Skrevet 20. mai 2004 #6 Skrevet 20. mai 2004 Flørt i vei du:)Alle gutter liker ikke slanke jenter.Utseendet er ikke alt vet du.Lykke til
valmue Skrevet 20. mai 2004 #7 Skrevet 20. mai 2004 Hva i all verden får deg til å tro at du ikke kan flørte? Alle overvektige er da ikke single? Flørt i vei du!
Gjest Hillary.. Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Pliiiis! :o Ikke sett grenser for deg selv på den måten! Flørting gjør alle sexy!
Gjest Myumi Skrevet 20. mai 2004 #9 Skrevet 20. mai 2004 Flørt i vei så mye du orker men du bør dessverre være forberedt på mange stygge kommentarer og oppgitte blikk. Har vært på byen med overvektige venninner og jeg vet hvor onde og uforskammede folk kan være.
Mossa Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Flørt i vei så mye du orker men du bør dessverre være forberedt på mange stygge kommentarer og oppgitte blikk. Har vært på byen med overvektige venninner og jeg vet hvor onde og uforskammede folk kan være. Som hovedregel bør vel folk generelt være forberedt på stygge kommentarer.
Siri Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Flørt i vei så mye du orker men du bør dessverre være forberedt på mange stygge kommentarer og oppgitte blikk. Har vært på byen med overvektige venninner og jeg vet hvor onde og uforskammede folk kan være. Da er det inmari godt at du aldri ser ned på de som ikke er slanke og vakre - men tar ansvar for å advare de som kan være sånn. Du - "Bolla" - ikke kall deg det. Hold deg velstelt og kos deg masse. Vær naturlig og glad i deg selv. Skulle ønske flere var som deg!
Krølltoppen Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Nå er jeg realistisk og tenker sånn at, de fleste gutta liker slanke jenter..... Jeg tror gutter liker alle slags typer jenter jeg! Heldigvis! De eneste du behøver å bekymre deg over er misunnelige jenter som bare måååååå komme med kritikk og sure kommentarer. De møter du om du er lubben eller tynn som strek!
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Tusen takk for så mange positive kommentarer! Skal ut på byen på lørdag, så jeg får vel slippe meg litt mer løs da! Kunsten er å gjøre det uten å måtte bli for full, for det er i allefall ikke særlig sjarmerende! Dere vet, fornuften sier meg en ting, men så sier selvfølelsen noe annet! Men stort sett er jeg fornøyd med meg selv, men føler noen ganger at folk mener jeg ikke burde være det. Fikk en liten trøkk her en gang jeg var ut. Gikk forbi noen fyrer, hverken spesielt kule eller kjekke, og fikk kommentaren: "er alt det der ditt?" med påfølgende latter. Men jeg skal glemme det nå, dra på byen på lørdag og først og fremst kose meg sammen med venninner, og så får vi se hva som skjer! Takk skal dere ha i allefall!
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #14 Skrevet 21. mai 2004 Spurte kjæresten min. Han sa at flørting er koselig det. Han sa også at mange menn liker damer med noen kg for mye. Uansett hvor mange kilo man veier kan det jo være vanskelig å finne "den rette". Da jeg var singel leste jeg en bok som heter "Hot Love" av Tracey Cox. Ser ut som en billig pocketbok, men inneholder utrolig mange interessante tips om både singellivet, flørting og parforhold. Anbefales!
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #15 Skrevet 21. mai 2004 Jeg syns du skal flørte i vei om du treffer noen som du kunne tenke deg å bli bedre kjent med! Glem alle fordommer du har hørt, og vær deg selv! Du kommer ikke til å bli skuffet - flørting er spennende og gjør godt for selvbildet! Husk at det er mange av mannfolka også som er litt redde for flørtinga - som sikkert blir veldig glade og smigret over at du viser dem interesse! HA EN KNALLFIN HELG! K
Gjest Virvar Skrevet 21. mai 2004 #16 Skrevet 21. mai 2004 Jeg kjenner store, flotte jenter med masse utstråling- og når de er sminka og pynta på byen så tiltrekker de seg menn som fluer Så flørt og kos deg du Alle trenger flørte iblant. men ikke kast deg over og spis opp noen da *ler*
Gjest Phair Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 Mange mennesker har en ide om at "overvektige" har lavt selvbilde. Hvis du tør og stå for den du er og hvordan du er tror jeg menn ville bli ytterst sjarmert av en jente som ikke bryr seg om såkalte idealkropper, er trygg på seg selv og flørter hemningsløst. Kos deg
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2004 #18 Skrevet 21. mai 2004 Har selv en venninde som er ganske stor, men kjempepen, nydelig utstråling, flotte klær og herlig humør. Hun er gift, men kan like fullt kunsten å flørte menn i senk.
Gjest Frigg Skrevet 22. mai 2004 #19 Skrevet 22. mai 2004 Flørt i vei du! De fleste med vett i skallen vet å reagere på utstråling, ikke om man har for mye eller for lite kg på skrotten. (Og de som ikke har vett i skallen er ikke noe å samle på.)
VesleBråka Skrevet 22. mai 2004 #20 Skrevet 22. mai 2004 Fokuser på å kaste av deg stygge kommentarer. Enkelte folk vet ikke noen annen måte å hevde seg på enn å tråkke på andre. Noen tråkker på andre for at da tar de fokus vekk fra seg selv og sine issues. Atter andre igjen er bare flåkjeftede idioter som ikke har lært seg å behandle mennesker med respekt. Ikke la slike nisser som har vokst opp i fjøs ta fra deg selvtilliten. "Nei, er det deg Mowgli?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå