AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Etter et samlivsbrudd for lang tid siden, har jeg hatt store problemer å legge fortiden bak meg. Men i dag er jeg glad. Jeg har prøvd å lytte til råd å prøve å gjøre det jeg kan i forsøk på å endre tankemønster. Hver gang tankene om eksen kommer så sier jeg til meg selv: dette får du ikke lov til å tenke på, han fortjener det ikke, han elsker deg ikke, han har tankene en helt annen plass så hvorfor ikke bare gi slipp. Og da slipper jeg fort unna tankene og fokuserer over på noe annet og fremtid. Eksen levde på en måte i meg, for vi hadde hatt så lang tid i lag og opplevd så utrolig masse sammen. Han var min første kjæreste og sexpartner og alt. Jeg har ikke vært flink å bearbeide, beherske situasjonen da bruddet skjedde. Men pga råd her inne så har jeg nå hatt to gode dager, der jeg har klart å fokusere eksen ut av livet mitt. Eneste problemet er om de bitr følelsene dukker opp når han leverer barna. Jeg må jo nødt å mestre kontakten og se han pga barna... Men jeg forholdet meg kort og enkel/ ikke over hyggelig men helt midt i mellom enkel på meldinger/smser om barna. Noen som har tips og erfaringer om samlivsbrudd med barn ?Anonymous poster hash: e01bc...57b 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Mange kjenner seg sikkert igjen. Kanskje gode råd dukker opp? Er nok ikke enkelt når man må forholde seg til hverandre pga barn:-|
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 trådstarter: ja det er det som gjør at jeg henger enda mer med tankene: Jeg må for pokker forholde meg til en mann som jeg delte alt i livet med, fra jeg var ung tenåring og jomfru, til jeg var en middelaldrende voksen kvinne i 35 års alderen. Han forlot meg og sa at han ikke hadde følt det rette for meg i massevis av år. Han gikk overaskende nok rett inn i et nytt forhold, der han har etablert seg. Derfor vanskelig å se han.... vanskelig å forholde meg til han.... for da glemmer en ikke han så lett..... Men jeg må pga barna. Men prøver å leke kontordame i det jeg skriver anngående barna med han. En enkel kontordame . Fraskyver meg han helt nå, for han elsket meg ikke. Når jeg ser han igjen nå, må jeg ikke falle tilbake i følelsene mine - Kontordamen hehehe Anonymous poster hash: e01bc...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå