Gå til innhold

Tilga sommerens utroskap, plutselig funnet ut at det har skjedd før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte å tilgi min mann da han hadde et emosjonelt utroskapsforhold til en yngre kollega nå i sommer.

Han lovte bot og bedring, noe jeg bestemte meg for å tro på - da vi har lang fartstid sammen og to små barn som fortjener to foreldre.

Nå i ettertid viser det seg at han var på nippet til å være utro med meg en gang for flere år siden også. Jeg fant det ut gjennom henne han hadde betrodd seg til. Et stort nytt nederlag vil jeg si. Det er såpass mange år siden at jeg ikke kan dvele over det nå, og det gikk jo ikke hele veien - men tanken på at dette jeg nå i utgangspunktet har tilgitt ikke er første gangen er forferdelig!

Hva ville dere gjort egentlig? Jeg føler meg helt utmattet av hele situasjonen nå!

Anonymous poster hash: cc589...f9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parterapi

Anonymous poster hash: 59ba0...9e0
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg synes 2 ganger er 2 for mye.

Jeg hadde muligens klart å tilgi den ene gangen. Men vet du hvorfor ingen av dem ble fullført, spesielt det første?

Skrevet

Hva ville dere gjort egentlig? Jeg føler meg helt utmattet av hele situasjonen nå!

Anonymous poster hash: cc589...f9b

Hadde gitt det opp og gått ham. Eller, jeg er mann, så forlatt henne, men du tar poenget. Utro drittfolk forandrer seg sjelden, og i hvert fall ikke når de ikke legger kortene på bordet med en gang.

Jeg tar forbehold om at du legger noe annet i utroskap enn meg, siden du snakker litt vagt om hva det inneholdt, men om det først er utroskap er det etter min erfaring bare å glemme å jobbe med det. Vi trofaste fortjener bedre, enten vi er menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: f3882...2a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...