AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg og vennene mine er i begynnelsen av 30-årene, og alle begynner å bli mer eller mindre etablerte. Det går vel mest i samboere som har kjøpt seg bolig og blitt ferdig med utdannelse og fått seg bra jobb, og et fåtall som har fått seg barn de siste årene. Jeg klarer liksom ikke å ha kontakt med de, fordi jeg føler meg utenfor når det gjelder alt. Jeg er den eneste som surrer og ikke får til noen ting. Føle meg mindre verdt gjør jeg også! Klarer ikke se på alt de får til lenger - ikke at jeg unner de det - men det handler om at jeg føler at jeg ikke klarer å oppnå alt det de klarer. Vet jeg må slutte å sammenligne meg med de, men ... Anonymous poster hash: 5cdf3...9de 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Slutt å være så selvsentrert og gled deg heller over samvær med folk du bryr deg om, istedet for å ta det som et personlig nederlag at du ikke har nøyaktig samme liv som dem. Du kommer garantert ikke til å føle deg bedre av å ha null venner. Anonymous poster hash: 88a27...f08 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg skjønner hva du mener. Mine venner og familiemedlemmer har alle samboer/gift og har barn. Jeg larer ikke engang finne meg en kjæreste. Og det er alt jeg ønsker her i livet; få samboer og barn, egen familie. JA, jeg gkør det jeg kan for å skaffe meg dette, driver nettdating på ørtende året! Anonymous poster hash: 33435...b6f
Gjest Whitestripes Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Dine venner er da akkurat de samme menneskene som før, bare at nå er de mer etablerte. Hvis du ikke klarer omgås de på grunn av det, tror jeg du må jobbe med tankegangen din. Uansett hvor etablert eller ikke man er, klarer man å bevare gode vennskap hvis man virkelig vil. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes du skal ta vare på den tiden du har alene nå jeg, for du kommer helt sikkert til og møte noen en eller annen gang. Det er nok flere som misunner deg for at du kan gjøre hva du vil, dra hvor du vil og ikke være "bundet" til noe. Du vet at det er mange der ute som har bundet seg til feil mann, fått barn før de egentlig er klare og alt dette fordi de andre har det. Jeg er en sånn søster i dag. Og hun er bitter. Hun sier selv nå at hun skulle aldri ha fått barn. Så jeg tenker at ting skjer når man finner noen man ønsker å være sammen med og får barn da man er klar for det. Anonymous poster hash: 0dcfa...186 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Sånn har jeg det også ts. Jeg har kuttet ut alle venninner som har barn for det gjør for vondt. Det kommer jo aldri til å skje meg. I går så jeg på facebook at en venninne er gravid og veldig lykkelig. Jeg reagerte med å grine og føle meg dritt. Er så dårlig gjort at noen får det perfekte liv og jeg sitter her alene Anonymous poster hash: 69613...913
Gjest Whitestripes Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Sånn har jeg det også ts. Jeg har kuttet ut alle venninner som har barn for det gjør for vondt. Det kommer jo aldri til å skje meg. I går så jeg på facebook at en venninne er gravid og veldig lykkelig. Jeg reagerte med å grine og føle meg dritt. Er så dårlig gjort at noen får det perfekte liv og jeg sitter her alene Anonymous poster hash: 69613...913 Dårlig gjort? Så fordi du er alene, skal andre være det også, i ren sympati? Snakk om egoisme.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Dårlig gjort? Så fordi du er alene, skal andre være det også, i ren sympati? Snakk om egoisme. Det var ikke det jeg mente. Mer som at jeg føler det er dårlig gjort at jeg må være alene resten av livet. Har ikke nevnt noe om at andre må være single. Jeg har heldigvis mange single venninner som holder seg unna menn. Anonymous poster hash: 69613...913
Gjest Bringebær55 Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har heldigvis mange single venninner som holder seg unna menn. Anonymous poster hash: 69613...913 Hva for noe?!?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Hva for noe?!? Hva mener du? Hun ene venninna mi er 31 år og jomfru, hun liker ikke menn. Og de andre jeg kjenner har gitt opp da de er lei av useriøse menn. Så da henger jeg med de. Anonymous poster hash: 69613...913
Marie90 Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Enig med andre, at du skal sette pris på vennene du har og glede deg på deres vegne. Mange mennesker som er ensomme og at noen av ens venner er i en annen livssituasjon er ikke unormalt. Hva gjør du for å få tingene du vil ha? Sparer du aktivt til leilighet, gir alt på jobb? Brenner du for det du jobber med, har du tenkt på videreutdanning? Høres ut som om du er generelt misfornøyd med livssituasjonen.
Gjest Bringebær55 Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Hva mener du? Hun ene venninna mi er 31 år og jomfru, hun liker ikke menn. Og de andre jeg kjenner har gitt opp da de er lei av useriøse menn. Så da henger jeg med de. Anonymous poster hash: 69613...913 Du vil ha A4 livet, kutter ut de i omgangskretsen som har dette livet og velger heller å være med andre bitre kvinner?!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Du vil ha A4 livet, kutter ut de i omgangskretsen som har dette livet og velger heller å være med andre bitre kvinner?! Men hvordan kan det hjelpe meg å sitte å se på lykkelige familier som lever a4-livet? Det hjelper jo ikke en dritt, bare gjør at jeg føler meg enda mer mislykket Anonymous poster hash: 69613...913
Gjest Bringebær55 Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Det er vel ikke enten eller?! Må ikke sitte midt i stua til godt etablerte vennepar? Prøv å gjør en innsats for få det livet du selv ønsker. Hva oppnår du ved å bare være sammen med andre bitre damer som ikke liker menn?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Det er vel ikke enten eller?! Må ikke sitte midt i stua til godt etablerte vennepar? Prøv å gjør en innsats for få det livet du selv ønsker. Hva oppnår du ved å bare være sammen med andre bitre damer som ikke liker menn? Jo, de sitter bare hjemme. Vil ikke finne på noe så da kan det være det samme. Hvorfor tror du mine venninner er bitre? er så LEI av at dette ordet blir brukt i hytt og pine på KG. Man trenger ikke være bitter for å holde seg unna menn. Nettdating funker ikke og på byen er det bare kåte griser, så er ikke så lett å møte menn. Anonymous poster hash: 69613...913 1
Gjest Bringebær55 Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Jo, de sitter bare hjemme. Vil ikke finne på noe så da kan det være det samme. Hvorfor tror du mine venninner er bitre? er så LEI av at dette ordet blir brukt i hytt og pine på KG. Man trenger ikke være bitter for å holde seg unna menn. Nettdating funker ikke og på byen er det bare kåte griser, så er ikke så lett å møte menn. Anonymous poster hash: 69613...913 Du har rett, jeg kan ikke si at de er bitre, men får det inntrykket. Men hva om du slutter å lete så aktivt?! Er jo ikke sånn at nettdating eller å jakte på byen er de eneste alternativene. Du kan jo prøve å skaffe deg en hobby eller noen andre fritidssysler, det er en god måte å møte andre folk på. Og hvis du ikke går inn med den tanken at du skal finne livspartneren din, så kan du ende opp med mange gode venner. Og mye godt har kommet ut av vennskap.
Gjest Daenerys Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på sms-språk samt svar til disse innleggene. Daenerys, mod.
Marie90 Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Man har bedre sjanse for å møte noen ved å faktisk omgås de rette sirklene fremfor bitre kvinner som holder seg unna menn. Er man på byen med en slik kvinne så vil hun jo kommunisere "menn ikke velkomne" til alle menn i 20 meters radius, så om en attraktiv fyr skulle være interessert, vil ha skygge banen - eller i det minste bli cockblocket av din sure venninne. Venninner som har samboere eller er gift kan fint ha single i sin omgangskrets. Deres samboere/ektemenn er tydeligvis innstilt på å ha en familie og kommer med større sannsynlighet fra en skikkelig bakgrunn. De kan ha single brødre, kamerater eller medarbeidere. Har man fem venninner i forhold er det nesten helt sikkert single menn i deres eller partnerens omgangskrets. Så det gjelder å gjøre det klart at man er åpen for et forhold og delta på så mye sosialt som mulig, ikke stenge seg ute.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Man har bedre sjanse for å møte noen ved å faktisk omgås de rette sirklene fremfor bitre kvinner som holder seg unna menn. Er man på byen med en slik kvinne så vil hun jo kommunisere "menn ikke velkomne" til alle menn i 20 meters radius, så om en attraktiv fyr skulle være interessert, vil ha skygge banen - eller i det minste bli cockblocket av din sure venninne. Venninner som har samboere eller er gift kan fint ha single i sin omgangskrets. Deres samboere/ektemenn er tydeligvis innstilt på å ha en familie og kommer med større sannsynlighet fra en skikkelig bakgrunn. De kan ha single brødre, kamerater eller medarbeidere. Har man fem venninner i forhold er det nesten helt sikkert single menn i deres eller partnerens omgangskrets. Så det gjelder å gjøre det klart at man er åpen for et forhold og delta på så mye sosialt som mulig, ikke stenge seg ute. Kan du slutte å bruke ordet bitter? Mine venninner er ikke bitre, så ikke uttal deg om ting du ikke har greie på. Jeez. Og de jeg kjenner som har mann og barn har ingen aktuelle single kamerater nei.. Anonymous poster hash: 69613...913
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Enig med andre, at du skal sette pris på vennene du har og glede deg på deres vegne. Mange mennesker som er ensomme og at noen av ens venner er i en annen livssituasjon er ikke unormalt. Hva gjør du for å få tingene du vil ha? Sparer du aktivt til leilighet, gir alt på jobb? Brenner du for det du jobber med, har du tenkt på videreutdanning? Høres ut som om du er generelt misfornøyd med livssituasjonen. Jeg får ikke lov til noenting. Om jeg gjør noe med livet mitt, så er det alltid noen som er sur og misfornøyd med at jeg gjør noe. AKkurat som om de ikke vil at jeg skal få til noe i livet. Anonymous poster hash: 5cdf3...9de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå