AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Er 26 år, ble singel for 6 mnd siden, og har siden da datet en del menn. De siste månedene har jeg datet to menn som jeg liker godt. Har imidlertid begynt å få litt følelser for han ene, og bestemte meg derfor for å avslutte alt med han andre. Han sendte meg en melding før helgen og inviterte meg på middag i dag. Jeg tenkte det var en flott mulighet til å ta "praten". Når jeg kommer dit, viser det seg imidlertid at hele familien hans er der, og skal spise middag med oss. Foreldrene hans osv. De hadde gledet seg til å møte meg, og alt ble bare HELT feil. Vet ikke hva jeg skal gjøre, og føler meg som verdens verste menneske...Anonymous poster hash: 4801b...9d8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Bedre å avslutte nå vis du ikke vil mer enn å vente. Og vis han sier ja men du møtte jo familien min. så får du bare være ærlig å si. at du hadde tenkt å avslutte det den kvelden. og hadde aldri kommet om hele familien var der. uansett så er det han som har laget til det rotet. man inviterer ikke daten til å møte familien sånn uten videre. Anonymous poster hash: 06a15...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 men uansett så var det jo ikkje en flott måte å gjøre det på. han hadde sikkert gledet seg til middagen og kanskje sett for seg noe mer.. en date er bedre å dumpe over tlf eller over en kopp kaffi.. ikkje dra hjem til daten! Anonymous poster hash: 477c7...9e8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Au,den var lei! Men du får nok bare si det som det er ved første anledning. Du har da ikke gjort noe galt,så verdens verste? Derimot burde jo han ha sagt fra,forberedt deg. Det blir jo litt seriøst å møte foreldre. Syns synd på deg,for skjønner at det er en skikkelig ekkel situasjon. Men gjør det du må,og lykke til med han andre! Anonymous poster hash: f30bd...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå