Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Har et stort problem på PCen, musa er hypersensitiv! Den tror jeg dobbeltklikker hver gang og åpner/stenger flere bilder/sider på en gang. Den blir helt umulig å jobbe med, særlig fordi den lukker et helt program selv om jeg bare vil lukke det øverste.. Skjønner? Hva kan jeg gjøre med dette? Har gått inn på kontrollpanel på "egenskaper for mus" og satt hastigheten for dobbeltklikking på det laveste men det hjalp ikke. Kan man kjøpe en ny mus og håpe det blir bra da, eller er det noe på PCen. Dette har blitt slik siste månedene, før var den helt OK!
Crazee Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Er det muleg for deg å prøve musa på ein annan PC, gjer det. Om du kan prøve ei anna mus på din PC, gjer det. Dette burde gi ein indikasjon på kor feilen ligg. Dersom det er musa di det er noko gale med, og du må ha ei ny, så skadar det ikkje å opne den du har og sjå om det er noko du kan fikse sjølv. (Mus må jo reingjerast no og då, men det skulle ikkje ha noko å seia for klikkinga, kun kor jamnt ho rullar. Men det kan jo ha skjedd noko anna.)
Gjest observatøren Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Jeg synes du fortjener en liten påskjønnelse crazee. Du står på og forsøker å hjelpe folk, det er snilt gjort. Takk for det.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #4 Skrevet 20. mai 2004 Enig observatøren! Kjempesnilt å hjelpe, selv om jeg bare er gjest også :-) Skal prøve å kople på en gammel mus fra forrige PC og se om det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå