AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er så forvirret og aner ikke hva jeg vil. Det er gutt som jeg holdt litt på med for ca to år siden. Vi har hatt kontakt på face og snapchat i ettertid, men ikke møtt hverandre siden vi holdt på. Jeg liker han, men samtidig ikke. Følte vi ikke kommuniserte godt (han snakker lite), og det er viktig for meg. I tillegg er det en del overfladiske ting, som jeg blir litt flau av å tenke på (jeg har høy utdannelse, ikke han. Han er på god vei til å miste håret, jeg elsker hår. Tror ikke han kommer godt overens med vennene mine, ol). Men jeg klarer søren ikke å slutte å tenke på han. Vil finne på ting med han, og kose oss sammen. Vil ha kontakt med han hele tiden. Men samtidig vil jeg ikke være sammen med han? Jeg kan ikke være i et forhold der det er såpass mange ting jeg er negativ til allerede før vi er sammen? Holder på å bli gal av disse tankene mine. Må finne ut av hva jeg føler, men jeg vingler hele tiden. Har dere noen tips?? Anonymous poster hash: f119a...7ef
Chien Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg syns det er latterlig at du henger deg opp i sånne tåpelige detaljer. Hvis du føler deg bra når du er sammen med han - who cares om han mister håret og ikke har like høy utdannelse som deg? Jeg forstår at disse tingene kan ødelegge forholdet ditt dersom de plager deg, men tenk litt på hvor idiotisk det egentlig er. 1
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Dere passer ikke sammen. Han fortjener en dame som ikke er flau pga han kanskje har lite hår på skallen og ikke er like bra utdannet som deg. Og du fortjener en du kan slappe helt av med. Så finn deg en annen. 1
Gjest Teta Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Siden du er såpass usikker er det sikkert greit å la være. Gå videre:)
Tibbie Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Du trenger ikke å bli kjæreste med han. Kos og gøy kan dere ha selv om dere ikke er et par Prøv det, så kan du se senere om du føler noe annet. Jeg syns det er latterlig at du henger deg opp i sånne tåpelige detaljer. Hvis du føler deg bra når du er sammen med han - who cares om han mister håret og ikke har like høy utdannelse som deg? Jeg forstår at disse tingene kan ødelegge forholdet ditt dersom de plager deg, men tenk litt på hvor idiotisk det egentlig er. Du synes hun er latterlig? Det hjelper henne ikke. Det er vel ikke hennes feil at det er noe hun henger seg opp i? Man kan ikke bare slå av preferanse-knappen? Om hun tenner på fyldig hår, og liker menn som er like ambisiøse som henne, betyr det ikke at det er noe galt med henne?
Chien Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Du trenger ikke å bli kjæreste med han. Kos og gøy kan dere ha selv om dere ikke er et par Prøv det, så kan du se senere om du føler noe annet. Du synes hun er latterlig? Det hjelper henne ikke. Det er vel ikke hennes feil at det er noe hun henger seg opp i? Man kan ikke bare slå av preferanse-knappen? Om hun tenner på fyldig hår, og liker menn som er like ambisiøse som henne, betyr det ikke at det er noe galt med henne? Jeg tolker innlegget dithen at trådstarter prøver å ignorere de overfladiske tankene hun har, og at hun ønsker å glemme at hun bryr seg om disse tingene. Jeg tenker at å være opptatt av slike detaljer som hår/ikke hår, utdannelse og slike ting, kan endres ved å endre tankemønsteret. Kanskje TS har lyst å overbevise seg selv om at det er tåpelig å legge seg opp i slike detaljer, når denne fyren ellers får henne til å føle seg bra og hun egentlig vil prate og kose med han hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Ja jeg får la han være. Jeg vet at han liker meg veldig godt, og han blir sikkert forvirra når jeg er så frem og tilbake. Tror jeg liker ideen om han bedre enn i realiteten. Det fungerte jo ikke da vi prøvde. Å ha en samtale var vanskelig, da jeg måtte stå for spørsmålene hele tiden, og han bare svarte. Ellers var det stille. Kjipt. Anonymous poster hash: f119a...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå