Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har det sånn?

Jeg blir oppriktig lei meg. Nå er dette 5.natta på rad det skjer denne uka.han vet det sårer at han så ofte lar være å legge seg mmed meg, men han sier han klarer ikke forhindre det. Når han er så trøtt sovner han bare, engen han vil eller ei. Han kan si, ja, jeg kommer nå, 1 minutt etterpå sover han likevel på sofaen.

Ofte, men ikke alltid, kommer han å legger seg i senga utpå natta om han våkner og må på do.

Dette går jo også utover sexlivet. Vi har sjeldent sex, han er mye sliten og pga barn er det ikke så lett å kose på dagtid. Og når han sover på sofaen blir det jo ikke noe når det er sengetid heller.

Jeg tror han elsker meg. Det viser han både gjennom ord og handling ellers.

Årh, måtte bare få det but, jeg er så lei meg...

Anonymous poster hash: 9a10e...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg, men han er nok bare veldig sliten, og har ikke helt styring på når han sovner. Hva om han tar seg en KORT middagslur? Da burde han være mer våken om kvelden, og ved leggetid. Trenger ikke mer enn 30 min. Tungt å våkne, men det er verdt det.

Det er jo midt på vinteren også, og mange (inkl jeg) er trøttere da. Om han hare D-vitaminmangel, blir han også trøttere av det. Hjelper å spise trankapsler, så har han ikke gjort det før, så få han i gang med det. Det hjelper etter bare et par uker.

Skrevet (endret)

Kan han ikke legge seg tidligere da? Ta igjen litt søvn? Så får han forhåpentligvis litt mer overskudd til sengeaktiviteter snart. Men søvn først! Og kanskje revurdere når sengetiden skal være.

Endret av Jade
Skrevet

Man merker at man er trøtt, det er jo ikke som en bryter. Da er det bare å gå til sengs, hvis man er trøtt. Skulle ikke tro det var så veldig vanskelig.

Det som er hakket verre, er folk som sier at "joda, er våken jeg!" mens de sitter og vipper med hodet og sovner.

Skrevet

Er det andre som har det sånn?

Jeg blir oppriktig lei meg. Nå er dette 5.natta på rad det skjer denne uka.han vet det sårer at han så ofte lar være å legge seg mmed meg, men han sier han klarer ikke forhindre det. Når han er så trøtt sovner han bare, engen han vil eller ei. Han kan si, ja, jeg kommer nå, 1 minutt etterpå sover han likevel på sofaen.

Ofte, men ikke alltid, kommer han å legger seg i senga utpå natta om han våkner og må på do.

Dette går jo også utover sexlivet. Vi har sjeldent sex, han er mye sliten og pga barn er det ikke så lett å kose på dagtid. Og når han sover på sofaen blir det jo ikke noe når det er sengetid heller.

Jeg tror han elsker meg. Det viser han både gjennom ord og handling ellers.

Årh, måtte bare få det but, jeg er så lei meg...

Anonymous poster hash: 9a10e...197

Selvsagt gjør han det. Det er jo sikkert kjipt at han sovner på sofaen, men det får da være grenser for krisemaksimering. Mannen er trøtt og litt for tiltaksløs til å gidde å gå og legge seg når han holder på å sovne, han har da ikke gjort noe mer galt enn det.

Anonymous poster hash: aa5f0...b79

• Liker 3
Skrevet

Be om at han blir med når du legger deg, for å gi nattasuss og kose litt, pluss mer om dere vil. Det kan han gjøre helt uten å være trøtt. Og så kan han enten stå opp igjen, eller sovne i senga om han blir trøtt.

Anonymous poster hash: 20d5b...5aa

• Liker 1
Skrevet

Syns du overreagerer med "han vet det sårer meg". Herregud!. Jeg sovner på sofaen ofte, han sovner også. Jeg tror vi skal skilles nå!

Har dere vært gift lenge? Tror ikke det

Anonymous poster hash: 418be...1b9
  • Liker 1
Skrevet

Min ex var sånn, han sovnet uansett, ettermiddag, kveld, under en film, ja uansett. Din utfordring er å få han til å innse selv at han trenger mye søvn. Du kan ikke regulere det. Han må til syvende og sist finne ut av det selv. D har ingenting med deg å gjøre, bare glem den sårheten. Det er en voksen mann vi snakker om.. Og ja, om han starter jobb tidlig ( alt er relativt) så trenger mennesker gennerelt en viss posjon søvn hver natt for å fungere.

Skrevet

Bra du ikke er sammen med meg. Jeg sovner hver kveld! Ser vi film, tv eller hva det er sovner jeg i stolen/sofaen. Jeg er utrolig sliten hele tiden og merker det ikke en gang før jeg blir vekt.

Så ikke alltid man kan noe for det!

Anonymous poster hash: c6b59...a0b

Skrevet

Så drit i å se på tv da. Gjør noe annet i stedet. Spill et spill, prat og drikk rødvin. Tv er et veldig dårlig forspill til sex.

Anonymous poster hash: 88c5e...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...