AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Har fått mld fra eksen på facebook. Er snart 2 år siden hun slo opp, og jeg har ikke hatt noe kontakt med henne siden. Nå har hun plutselig sendt mld, og lurer på hvordan det går.. Ingen av oss har fått nye forhold siden bruddet. Skal jeg gidde å svare? Hun er jo ikke noe jeg tenker mye på lenger, selv om jeg hadde kjærlighetssorg en stund etter bruddet. Er det uhøflig å ignorere, når man tross alt er venner på facebook? Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
Chien Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Syns ikke det er uhøflig å ignorere. Det er tross alt en eks, og hun bestemte å ikke ha deg i livet hennes lenger. Jeg mener at det er totalt opp til deg om du ønsker å svare eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Syns ikke det er uhøflig å ignorere. Det er tross alt en eks, og hun bestemte å ikke ha deg i livet hennes lenger. Jeg mener at det er totalt opp til deg om du ønsker å svare eller ikke. Men tror du at hun kanskje mener noe med å kontakte meg igjen? Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
Chien Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Men tror du at hun kanskje mener noe med å kontakte meg igjen? Anonymous poster hash: 2b8b2...4db Ja. Det er jo litt merkelig at hun sender deg melding etter 2 år, bare for å spørre hvordan det går. Det kan jo være tilfellet, men jeg syns det er merkelig!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 det kan jo være at hun har noe hun vil prate eller spørre deg om? Og varmer opp samtalen? Eller så kan det være at hun ønsker å ta opp kontakten igjen for en eller annen grunn. Synes ikke det er uhøflig ikke svare på en så casual melding, om du ikke ønsker det. Anonymous poster hash: fd636...7b0
Hecubaa Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Hvis du ikke svarer så er det helt ok, men jeg tenker at du kan vise deg fra en bra side ved å faktisk svare. Det virker som det var du som kom mest "lidende" ut av forholdet, og ved å svare og være hyggelig viser du på en måte at du har kommet videre og ikke har noe problem med å svare henne på en melding - uansett hva hensikten hennes måtte være. 1
Elensire Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Jeg mener ikke det er uhøflig å ignorere en eks, om en ikke har fortsatt som veldig gode venner i etterkant av bruddet. Eksen min kontaktet meg på facebook for ikke så lenge siden...nær to år etter bruddet. Han hadde en tanke med å gjøre det ja...han skulle utelukkende være ekkel og stygg. Så jeg gjorde det jeg burde ha gjort for lenge siden...slettet han fra facebook. ett mindre problem å tenke på ihvertfall:)
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Tror det blir å ignorere, etter å ha tenkt meg om litt. Jeg skylder henne ingen svar, og har jeg ikke fått et bedre liv etter bruddet med henne, og vil ikke hun skal vite hvordan ståa er. (har en dårligere livssituasjon nå). Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg ikke bryr meg om henne lenger, etter at kjærlighetssorgen tok slutt for over 1 år siden. Mulig hun bare vil være hyggelig, men det spiller ingen rolle hva hun er ute etter, egentlig. Anonymous poster hash: 2b8b2...4db 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor ha henne som venn når du ikke vil ha kontakt med henne? Anonymous poster hash: ec08e...841
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor ha henne som venn når du ikke vil ha kontakt med henne? Anonymous poster hash: ec08e...841 Godt spørsmål, men hvor mange av dine venner på facebook har du kontakt med? Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
Gjest Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Godt spørsmål, men hvor mange av dine venner på facebook har du kontakt med? Anonymous poster hash: 2b8b2...4db Jeg har ikke kontakt med alle vennene mine på facebook, men det er heller ingen der jeg ikke ønsker kontakt med.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Samvittigheten tok meg til slutt, så måtte svare ho.. Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Ville hun noe spesielt da, eller ville hun bare prate? :-) Anonymous poster hash: f73fb...bbe
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Ville hun noe spesielt da, eller ville hun bare prate? :-) Anonymous poster hash: f73fb...bbe Neida, bare prate... Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Eksen min som var utro mot meg og behandlet meg som dritt (og forsåvidt har dame også nå, selvom han prøvde å nekte - idiot) kontaktet meg for noen uker tilbake etter vi ikke hadde snakket på 2 år. Regner ikke med at din ekskjæreste var like idiot som ham, men jeg velger å tro at en eks burde forbli en eks og at man ikke skal ha kontakt med ekskjærester. Anonymous poster hash: 77517...cf9
Sapientia Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Om man har kontakt med en eks eller ikke kan jo komme an på så mange faktorer. Hvorfor vedkommende er en eks, hvor seriøst forholdet var, hvor lenge siden forholdet tok slutt, kanskje man bare var mer naturlig som venner enn noe mer? Ser ingen grunn til at folk på generelt grunnlag overhodet ikke skal ha noen kontakt med en eks. Nytt forhold eller ikke. Angående det å ignorere en eks, gjør det som føles rett for deg. Og det gjorde du tydeligvis TS
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Om man har kontakt med en eks eller ikke kan jo komme an på så mange faktorer. Hvorfor vedkommende er en eks, hvor seriøst forholdet var, hvor lenge siden forholdet tok slutt, kanskje man bare var mer naturlig som venner enn noe mer? Ser ingen grunn til at folk på generelt grunnlag overhodet ikke skal ha noen kontakt med en eks. Nytt forhold eller ikke. Angående det å ignorere en eks, gjør det som føles rett for deg. Og det gjorde du tydeligvis TS Nei, nå har jeg jo svart henne. Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #18 Skrevet 21. januar 2014 It all makes sense to me now! Fant ut av at eksen har fått ny kjæreste.. Neppe tilfeldig at hun starter å chatte med meg nå.. Kanskje for å trykke det i trynet mitt.. Må innrømme det stakk litt, selv om jeg har lenge følt at jeg er over henne.. Jaja, får håpe hun får det bra, og blir lykkelig. Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Ok, taklet det kanskje ikke så godt som jeg håpet.. Rimelig frekt å ta kontakt på face bare for å trykke noe sånt i trynet ditt... Anonymous poster hash: 2b8b2...4db
Sapientia Skrevet 21. januar 2014 #20 Skrevet 21. januar 2014 Nei, nå har jeg jo svart henne. Anonymous poster hash: 2b8b2...4db Fikk med meg det, og anta at du svarte fordi det var det som føltes rett. Kanskje litt klønete skrevet av meg. Men med setningen : "Angående det å ignorere en eks, gjør det som føles rett for deg." Så mente jeg at du svarer hvis det føles rett, og ignorer hvis det føles rett. Forøvrig, hvis hun kontaktet deg bare for å si at hun har funnet en ny så forstår jeg du ikke satte så veldig pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå