Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har jobbhelg og det er stille og rolig og jeg har nok av tid å tenke = bli gal.

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 3 år, vi har det veldig fint sammen og er utrolig glade i hverandre. Den siste tiden har vi kranglet litt mer enn ellers fordi han er litt lei av at jeg alltid er borte, jobber ekstremt mye i en periode nå. Vi har alltid hatt for vane å ta kontakt med hverandre hver dag, spesielt om en av oss er borte. Kanskje en melding eller en telefonsamtale for å høre om hvordan dagen har vært.

Denne helgen er jeg borte på jobbreise og han har reist på fjellet med noen kompiser. Har ikke hørt noe fra han siden han reiste fredag morgen da vi sa hadet. Sendte han melding i går kveld om at jeg håpet han koste seg og at jeg gledet meg til å se han igjen på søndag, han svarte overraskende veldig kort. Så har vi ikke snakket mer sammen. Jeg fant ut at en han holdte på med / nesten var sammen med før jeg og han ble sammen også er der med noen venninner... Jeg vet de hadde litt kontakt etter vi ble sammen, men tror det dabbet av, men er ikke sikker.

Synes bare det er rart at han ikke tar noe som helst kontakt med meg, kjæresten hans og at hun er på samme sted som han. Jeg stoler på kjæresten min og jeg vet hvor mye jeg betyr for han, men jeg klarer bare ikke å ikke tenke på dette. Har en dårlig magefølelse.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Burde jeg ta det opp med han eller droppe det? Han kommer hjem i morgen, samme gjør jeg.

Anonymous poster hash: 04d45...b89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en dårlig magefølelse, er det fullt lovlig av deg å snakke med kjæresten din om det. Du trenger jo ikke kjefte og anklage og beskylde, men heller spørre på en moden og voksen måte.

Skrevet

Har du en dårlig magefølelse, er det fullt lovlig av deg å snakke med kjæresten din om det. Du trenger jo ikke kjefte og anklage og beskylde, men heller spørre på en moden og voksen måte.

Er usikker hvordan jeg skal ta det opp med han. Han vet ikke at jeg er klar over at hun er der. Har en venninne som også er på samme sted som sa det til meg..

Synes det er så rart og ulikt han å ikke gi lyd fra seg hele helgen når vi er borte fra hverandre og være så kort. Begynner å overanalysere og tenke om det var planlagt at han dro akkurat denne helgen. Han skulle egentlig forrige helg, men så droppet han det. Æsj :(

Skrevet

Er usikker hvordan jeg skal ta det opp med han. Han vet ikke at jeg er klar over at hun er der. Har en venninne som også er på samme sted som sa det til meg..

Synes det er så rart og ulikt han å ikke gi lyd fra seg hele helgen når vi er borte fra hverandre og være så kort. Begynner å overanalysere og tenke om det var planlagt at han dro akkurat denne helgen. Han skulle egentlig forrige helg, men så droppet han det. Æsj :(

Må innrømme at det høres litt mistenkelig ut på måten du forklarer det på. Skal ikke legge skjul på det. Kan jo være tilfeldigheter, men man skal jo ikke være naiv heller. Uansett så fortjener han å forklare seg. Så jeg syns du skal ta det opp med han direkte, og spørre han rett ut slik at han har en mulighet til å betrygge deg om at det bare er tilfeldigheter.

Skrevet

Må innrømme at det høres litt mistenkelig ut på måten du forklarer det på. Skal ikke legge skjul på det. Kan jo være tilfeldigheter, men man skal jo ikke være naiv heller. Uansett så fortjener han å forklare seg. Så jeg syns du skal ta det opp med han direkte, og spørre han rett ut slik at han har en mulighet til å betrygge deg om at det bare er tilfeldigheter.

Jeg tror ikke han kommer til å være ærlig med meg og det. Hvis jeg spør kommer han nok til å bekrefte at hun var der, men ikke mer. Tror ikke han er utro mot meg, vi har akkurat kjøpt leilighet og hund sammen og vi har det veldig bra bortsett fra at jeg jobber litt mye for tiden. Liker bare ikke at hun er der og at han ikke tar kontakt med meg. Vi pleier jo å snakke sammen hver eneste dag. Tror jeg spør han hvorfor han ikke har tatt kontakt med meg i helgen som han pleier og om det var planlagt og noen spesiell grunn til at han dro akkurat denne helgen.. Så får vi se hva han sier..

Skrevet

Haha, veldig spesielt! Fikk akkurat en melding av han nå, spurte hva jeg gjorde og om det gikk bra med jobben. Merkelig! Nå kan jeg puste litt ut hvertfall, hadde skikkelig dårlig følelse.

Skrevet

Kan være han har det kjekt og koser seg masse, og har ikke hatt tid eller kommet på å sende sms til deg. Sånn er min også. Spesilet når han er ute på fest med kompiser. Da er det av og til han overnatter med bestekomisen istedet for å bruke flere 100kr på taxi hjem igjenn.

Og da hører jeg ikke et pip fra han. Og sender jeg sms så får jeg kort svar eller ingen svar for han ser ikke jeg har sendt..

Men er jeg ute, uten han sa får jeg titt og ofte melding. Da sitter han hjemme å tenker på meg :P

Anonymous poster hash: 54e17...781
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...