AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg og kjæresten gjennom snart 4år (snakket om forlovelses og barn) sitter å ser på "dexter" og der er han på strippeklubb på sitt utdrikningslag. Jeg er en av de som er utrolig i mot strippeklubb og ser på det som utroskap. Så samtalen går sånn: Jeg: håper ikke du skal det på ditt utdrikningslag *ler* Han: jo, hva ellers? *seriøs* Jeg: så du vil ha en lapdance av en stripper når du skal gifte deg med meg? Han: ja? Det er jo sånn man gjør på utdrikningslag da! Jeg: Dere kan jo gjøre andre ting?? Han: hva da liksom? Jeg: Neei jeg vet ikke.. Utflukter og sånn? Du må jo ikke få lapdance av en stripper?? Han: det er sånn som er vanlig.. Så blir jeg ganske lei meg fordi han vet jeg ser på lapdance som utroskap.. Jeg: men jeg vil jo ikke gifte meg med deg hvis du gjør det. Du vet jo jeg ser på lapdance som utroskap! Han: javel da blir vi ikke gift, jeg driter i det.. Er jeg bare utrolig prippen??Anonymous poster hash: 42255...a24
Nysjerriggutt Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 sikker på at han ikke tuller? hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å gifte deg med han
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Han var ganske seriøs når vi snakket om det, og han ble sur pga måten jeg reagerte. Han er visst helt med på å få en lapdance av en stripper, selvom jeg ikke liker det i det hele tatt! Dette får meg til å vurdere hele forholdet! Selvom vi har det supert med alt annet (bortsett fra masse krangler ofte) så får dette meg til å tvile. - TS Anonymous poster hash: 42255...a24 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Nei du er ikke prippen, dere har bare forskjellig syn på det. Jeg syns heller ikke noe om stripping, mannen min syns hverken det ene eller det andre, men de gangene han har blitt invitert på utdrikningslag på strippeklubb har han bare droppet strippeklubben og blitt med på resten av respekt for meg. En liten ting for ham som betyr veldig mye for meg. Det er vel ikke noe jeg kan forvente, men jeg setter utrolig stor pris på det. Man eier ikke et annet menneske og kan ikke bestemme over partneren sin, men man kan ta hensyn, bygge tillit og respekt. Hadde strippeklubb og lapdance vært viktig for han så hadde det nok forandret synet mitt litt og vi kunne ikke hatt det forholdet vi har. Anonymous poster hash: 52e62...895 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Han var ganske seriøs når vi snakket om det, og han ble sur pga måten jeg reagerte. Han er visst helt med på å få en lapdance av en stripper, selvom jeg ikke liker det i det hele tatt! Dette får meg til å vurdere hele forholdet! Selvom vi har det supert med alt annet (bortsett fra masse krangler ofte) så får dette meg til å tvile. - TSAnonymous poster hash: 42255...a24 helt supert bortsett fra masse krangler ofte og totalt forskjellig syn på noe så viktig i et forhold som dette høres ikke så veldig supert ut. Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Litt dumt å dumpe en man har elsket i7 år og har barn med på grunn av en slik ting, men er dere relativt ferske ville jeg nok revurdert hele forholdet litt ja. Anonymous poster hash: 52e62...895
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Nei du er ikke prippen, dere har bare forskjellig syn på det. Jeg syns heller ikke noe om stripping, mannen min syns hverken det ene eller det andre, men de gangene han har blitt invitert på utdrikningslag på strippeklubb har han bare droppet strippeklubben og blitt med på resten av respekt for meg. En liten ting for ham som betyr veldig mye for meg. Det er vel ikke noe jeg kan forvente, men jeg setter utrolig stor pris på det. Man eier ikke et annet menneske og kan ikke bestemme over partneren sin, men man kan ta hensyn, bygge tillit og respekt. Hadde strippeklubb og lapdance vært viktig for han så hadde det nok forandret synet mitt litt og vi kunne ikke hatt det forholdet vi har. Anonymous poster hash: 52e62...895 Jeg er helt enig.. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker lenger.. Spesielt det med lapdance plager meg. Det at han skal være intim og bli tent av at en annen jente rører han! Høres ut som dere har funnet en balanse som passer dere:-) kunne ønske min tenkte litt sånn igså, og kunne ha litt respekt for mine følelser.. -tsAnonymous poster hash: 42255...a24 1
Mike Waters Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 "vi har det helt suuuuuuuuuuuupert, bortsett fra at vi krangler en masse da!" Har ikke damer henparty? Jeg har hørt at det er "vanlig" at bruden gir et fotballlag en runde i høyet for hun skal gifte seg, det er jo sånn man gjør på et utdrikningslag da! 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 helt supert bortsett fra masse krangler ofte og totalt forskjellig syn på noe så viktig i et forhold som dette høres ikke så veldig supert ut. Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Litt dumt å dumpe en man har elsket i7 år og har barn med på grunn av en slik ting, men er dere relativt ferske ville jeg nok revurdert hele forholdet litt ja. Anonymous poster hash: 52e62...895 Vi er 20 år.. Har vært sammen i 4 år.. Så er jo ganske ferske.. Vi har det ikke alltid bra, men selvom vi krangler masse så klarer jeg ikke å forlate han. Han er jo så god og snill ellers :-) bare litt hissig!Anonymous poster hash: 42255...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes bare sånne ting er festelig jeg. Det er jo uansett deg han gifter seg med. Jeg er jente og skulle jeg gifta meg hadde jeg synes det var morro med en lapdance! Anonymous poster hash: fc175...d5b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 "vi har det helt suuuuuuuuuuuupert, bortsett fra at vi krangler en masse da!" Har ikke damer henparty? Jeg har hørt at det er "vanlig" at bruden gir et fotballlag en runde i høyet for hun skal gifte seg, det er jo sånn man gjør på et utdrikningslag da! Hehe, jeg prøvde å ta den "men da går jeg på strippeklubb og får en lapdance av en drit digg mann", men han bryr seg ikke om det.. Skulle ønske han brydde seg litt mer om alt ..Anonymous poster hash: 42255...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes bare sånne ting er festelig jeg. Det er jo uansett deg han gifter seg med. Jeg er jente og skulle jeg gifta meg hadde jeg synes det var morro med en lapdance!Anonymous poster hash: fc175...d5b Det er fint du syns det, men jeg klarer ikke engang tanken, spesielt når de er så pene og flotte osv :/ kunne ønske jeg kunne tenke mer som deg! - TSAnonymous poster hash: 42255...a24
Mike Waters Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Skulle ønske han brydde seg litt mer om alt ..Anonymous poster hash: 42255...a24 Glem nå det, han er jo så god og snill! Også har dere det supert, bortsett fra at dere krangler hele tiden og han er hissig da selvsagt. Hvorfor la slike småting stå i veien for din lykke her i livet? Legg lapdancen på en gedigen kamelsandwich og svelg i vei - lykke til
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er helt enig.. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker lenger.. Spesielt det med lapdance plager meg. Det at han skal være intim og bli tent av at en annen jente rører han! Høres ut som dere har funnet en balanse som passer dere:-) kunne ønske min tenkte litt sånn igså, og kunne ha litt respekt for mine følelser.. -tsAnonymous poster hash: 42255...a24 Dere er jo ganske unge da, og kanskje strippeklubb er noe han vil sjekke ut før han etablerer seg? Eller er det noe han syns er ok å gjøre med jevne mellomrom? Min mann var på strippeklubb da han var singel, ingen lapdance da, og det har jeg ikke noe imot. Han var nysgjerrig, det var ikke så eksotisk som han trodde og han har fått det ut av systemet. Hadde det vært noe som han syns var viktig hadde det nok vært vanskeligere for han å respektere min mening om akkurat det. Dere va veldig unge da dere møtte hverandre, det er vel nå dere begynner å bli voksne, og på disse årene forandre folk seg masse. Kanskje dere har vokst fra hverandre? Om dere krangler mye, han er hissig og ikke respekterer følelsene dine ville jeg ikke giddet mer. Alle fortjener noen som de kan ha det godt med. gi deg selv sjansen til å møte noen som respekterer dine følelser og som kanskje er mer like deg. Anonymous poster hash: 52e62...895
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Det er fint du syns det, men jeg klarer ikke engang tanken, spesielt når de er så pene og flotte osv :/ kunne ønske jeg kunne tenke mer som deg! - TSAnonymous poster hash: 42255...a24 Du skal se rimelig herpa ut om den gjennomsnittlige stripperen i Norge ser penere og flottere ut enn deg, så det tviler jeg på! Anonymous poster hash: 52e62...895
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Dere er jo ganske unge da, og kanskje strippeklubb er noe han vil sjekke ut før han etablerer seg? Eller er det noe han syns er ok å gjøre med jevne mellomrom? Min mann var på strippeklubb da han var singel, ingen lapdance da, og det har jeg ikke noe imot. Han var nysgjerrig, det var ikke så eksotisk som han trodde og han har fått det ut av systemet. Hadde det vært noe som han syns var viktig hadde det nok vært vanskeligere for han å respektere min mening om akkurat det. Dere va veldig unge da dere møtte hverandre, det er vel nå dere begynner å bli voksne, og på disse årene forandre folk seg masse. Kanskje dere har vokst fra hverandre? Om dere krangler mye, han er hissig og ikke respekterer følelsene dine ville jeg ikke giddet mer. Alle fortjener noen som de kan ha det godt med. gi deg selv sjansen til å møte noen som respekterer dine følelser og som kanskje er mer like deg. Anonymous poster hash: 52e62...895 Jeg tror nok det er noe han bare vil prøve ettersom jeg er han første.. Kanskje han ikke er klar for å bare ha vært med en? Kloke ord du kommer med. Han blir veldig fort sint og kjefter ofte på meg. Jeg er veldig usikker på dette forholdet og deg har jeg vært lenge. Jeg bare er så glad i familien hans. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet å ikke være sammen med han mer. Dette får meg til å heller leve litt "halv lykkelig" enn å gå til noe jeg ikke vet.. Anonymous poster hash: 42255...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Glem nå det, han er jo så god og snill! Også har dere det supert, bortsett fra at dere krangler hele tiden og han er hissig da selvsagt. Hvorfor la slike småting stå i veien for din lykke her i livet? Legg lapdancen på en gedigen kamelsandwich og svelg i vei - lykke til Ja greit, jeg er ikke så superlykkelig osv.. Men jeg er så redd for å gå til noe jeg ikke vet hva er! Da er det vel bedre å være i et "halv lykkelig" forhold tenker nå jeg..Anonymous poster hash: 42255...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Han der hørtes ut som tidenes asshole... Ja det tenker jeg også når jeg leser over deg jeg har skrevet. Men han er god (utenom alt det dårlige vi har sammen osv). Familien hans er jeg kjempe glad i, han er jeg glad i når han ikke er sint. Men han blir så fort sint. Kanskje det bare er måten jeg er på som irriterer han? Den har jeg hørt ofte.. -tsAnonymous poster hash: 42255...a24
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Jeg tror nok det er noe han bare vil prøve ettersom jeg er han første.. Kanskje han ikke er klar for å bare ha vært med en? Kloke ord du kommer med. Han blir veldig fort sint og kjefter ofte på meg. Jeg er veldig usikker på dette forholdet og deg har jeg vært lenge. Jeg bare er så glad i familien hans. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet å ikke være sammen med han mer. Dette får meg til å heller leve litt "halv lykkelig" enn å gå til noe jeg ikke vet..Anonymous poster hash: 42255...a24 Skjønner veldig godt det med svigerfamilien hans og at det er vanskelig. Du blir jo knyttet til hverandre når dere har vært sammen såpass lenge. Jeg har faktisk vært oppi en lignende situasjon selv. Var sammen med en jeg var kjempeglad i, var veldig glad i familien hans og vi hadde det fint sammen. Helt til han var på reise med jobben i Trondheim og ringe for å si at alle de andre skulle på strippeklubb på kvelden, men han skulle selvfølgelig ikke, for han respekterte mitt syn, dessuten var han ikke interressert i å betale for å se nakne østeuropeere snurre rundt en stang når han hadde meg som var 1000 ganger bedre hjemme. Jeg fikk en dårlig følelse og prøvde å ringe han på kvelden, men fikk ikke noe svar. Dagen etter sa han at han hadde sovnet tidlig. Kjøpte ikke den, og to uker etter fikk jeg ut av han at joda, han hadde blitt med på strippeklubb. Alle andre skulle jo, dessuten var meningen min feil. Jeg ville ikke miste det gode, familien hans, tryggheten osv, så jeg prøvde å tilgi, men det ble aldri helt det samme. Jeg klarte ikke å stole på han mer, tenkte på det hele tiden og gikk rundt med vondt i magen og hadde null tillitt. Var faktisk sammen med han ett år etterpå, men det var et vondt år med mye biterhet, usikkerhet og krangling. Har aldri angret på at jeg gikk fra han. Om det å gå på strippeklubb er så viktig for en at man ikke kan droppe det for sin kjære så tror jeg ikke man kan få et godt liv sammen. Kjæresten din høres usympatisk og ensida ut, du fortjener noen som respekterer følelsene og meningene dine. Høres ikke ut som om det er han. Og er det så viktig for han å få seg en lapdance så får han vel finne seg ei som syns det er helt ok, er mange nok av dem også Anonymous poster hash: 52e62...895
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Skjønner veldig godt det med svigerfamilien hans og at det er vanskelig. Du blir jo knyttet til hverandre når dere har vært sammen såpass lenge. Jeg har faktisk vært oppi en lignende situasjon selv. Var sammen med en jeg var kjempeglad i, var veldig glad i familien hans og vi hadde det fint sammen. Helt til han var på reise med jobben i Trondheim og ringe for å si at alle de andre skulle på strippeklubb på kvelden, men han skulle selvfølgelig ikke, for han respekterte mitt syn, dessuten var han ikke interressert i å betale for å se nakne østeuropeere snurre rundt en stang når han hadde meg som var 1000 ganger bedre hjemme. Jeg fikk en dårlig følelse og prøvde å ringe han på kvelden, men fikk ikke noe svar. Dagen etter sa han at han hadde sovnet tidlig. Kjøpte ikke den, og to uker etter fikk jeg ut av han at joda, han hadde blitt med på strippeklubb. Alle andre skulle jo, dessuten var meningen min feil. Jeg ville ikke miste det gode, familien hans, tryggheten osv, så jeg prøvde å tilgi, men det ble aldri helt det samme. Jeg klarte ikke å stole på han mer, tenkte på det hele tiden og gikk rundt med vondt i magen og hadde null tillitt. Var faktisk sammen med han ett år etterpå, men det var et vondt år med mye biterhet, usikkerhet og krangling. Har aldri angret på at jeg gikk fra han. Om det å gå på strippeklubb er så viktig for en at man ikke kan droppe det for sin kjære så tror jeg ikke man kan få et godt liv sammen. Kjæresten din høres usympatisk og ensida ut, du fortjener noen som respekterer følelsene og meningene dine. Høres ikke ut som om det er han. Og er det så viktig for han å få seg en lapdance så får han vel finne seg ei som syns det er helt ok, er mange nok av dem også Anonymous poster hash: 52e62...895 Takk for svaret ditt jeg skal ta dette opp igjen med han når det ikke er rett før leggetid. Høre om det virkelig er sånn at han ser på det på den måten osv. Nå var det jo bare " full fart diskusjon" siden han så på serien.. Før har han gått tilbud av en kompis å gå på strippeklubb, men da da han nei pga han har meg osv.. Kanskje han sa nei pga jeg var der, så han var ikke aleine med kompisen.. Han reiser nå snart og skal være borte en stund for å studere, så da må vi ha et avstandforhold. Kanskje det gjør det bedre? Eller kanskje han blir som din eks, som lyger for å "ikke såre"? Hmmm.. Er så usikker.. Vi har også leilighet sammen, så det er ikke så lett :/Anonymous poster hash: 42255...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå