Maetzii Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Har linser med diameter på 13.8 nå, men har veeeldig lyst på noen som kun kommer med diameter på 14.5 - det burde gå greit burde det ikke? Noen som vet? Det er jo veldig liten forskjell, og om de blir for store er jo eneste problemet at de stikker litt langt utenfor iris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2004 #2 Del Skrevet 20. mai 2004 Vil anbefale deg å prøve dem først. Jeg hadde noen i feil diameter en gang, og de hadde det med å falle ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 20. mai 2004 #3 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg prøvde meg på farga linser med feil diameter. De ble fryktelig ubehagelige å ha på. Du bør kjøpe riktig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovesmurf Skrevet 20. mai 2004 #4 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg kjøpte et par linser med farge på hos Mine linser. Der hadde de kun en størrelse og det var 14,5. Bruker 13,8 til vanlig og tenkte at dette gikk sikkert greit. Absolutt ikke, linsene er fryktelig ubehagelige på, og jeg anbefaler ikke å kjøpe linser utover din størrelse. Jeg orker ikke å bruke de. Når jeg blunker så rører de på seg. Men fargen var fin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2004 #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Fargelinser som ikke har riktig størrelse ser forferdelig ut. Det ser fake ut, på feil måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå