AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har snakket med en fyr på møteplassen i ca 2 år. Vi skriver lange mail til hverande daglig. Han bor en god del timer unna meg. Vi har lenge snakket om at vi vil treffes, men hver gang det nærmer seg at vi muligens kan treffes så skjer det ett eller annet. Han blir syk, eller han får besøk eller de han skal bo hos når han skal besøke meg drar plutselig på ferie. En gang så avtalte vi at han skulle ta toget morgningen dagen etter. Midt på natta sendte han meg en mail om at han ikke turte. Han slet psykisk og vi snakket ikke sammen over en lengre periode. Så for noen uker siden tok han kontakten igjen. Igjen starta vi med å sende lange mail til hverandre hver dag. Nå skrev han at han hadde blitt spurt av familie og komme hit til helgen. Da tenkte jeg at han kanskje ville treffe meg, men når jeg skrev at jeg ble spent på å treffe han så var han plutselig syk igjen.... Han er også utrolig dårlig på å svare på meldinger på telefonen, det kan ta dager før han svarer. (og nei han har ikke et travelt liv, tvert imot) Men i mailene vi skriver så virker han interesert og flørtete. Og vi skriver ofte om ting som skal skje når vi treffes. Jeg blir veldig usikker når han oppfører seg sånn. Blir usikker på om han liker meg (selvom det absolutt virker sånn i mailene) Har lyst til og ta dette opp med han, men hvordan kan jeg gjørde det uten å vikre klengete og masete? Anonymous poster hash: f878b...7e0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Skjønner ikke helt greia med folk, altså i TS sitt tilfelle så har de snakket sammen i 2 år, og enda så høres det ut som han ikke er interessert, altså om jeg skulle møte noen jeg evt kunne bli sammen med så hadde jeg prioritert å møte henne først. Klart er man syk så er man syk eller noen viktig som har skjedd i familien... Anonymous poster hash: 63d63...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå