Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gå på do og i det jeg var på vei å sette meg ned så la jeg merke til at doringen ikke var nede.

"Dette er ulikt mannen min tenkte jeg" og snudde meg for å ta den ned. Da kom jeg på at doringen var oppe fordi jeg begynte å vaske doen tidligere, men ble avbrutt og gikk ifra.

Fikk vasket ferdig doen og gjort mitt og da kom jeg til å tenke på at gjennom de 3årene jeg har bodd med mannen min har jeg aldri opplevd at han ikke har tatt ned ringen etter seg.

Jeg klarer selvfølgelig fint å ta den ned selv altså, men dette er jo en typisk ting vi kvinner kan finne på å klage over når det gjelder mannfolka sine så jeg har vel skutt gullfuglen :P

Anonymous poster hash: 85372...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke den eneste som har en sånn mann. Jeg har bodd med mannen i 20 år, og aldri har han glemt å legge ned doringo og lokk. Mye hyggeligere å komme inn på do når dette ligger nede mener han ;)

Anonymous poster hash: 83a9f...426
Skrevet

Kankje han sitter når han tisser. Mange menn gjør det.

Skrevet

Mannen min vet at når han skyller ned, så sprer toalettet en sky med små dråper vann og det som ellers ligger nede i skålen. Derfor legger han ned lokket før han drar i snora. Heldigvis, for det ville plaget meg hvis han ikke hadde gjort det ;)

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Takk, da vet jeg hva jeg skal ha med i kontaktannonsen min på sukker.no.

Endret av Summers
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...