AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Skulle gå på do og i det jeg var på vei å sette meg ned så la jeg merke til at doringen ikke var nede. "Dette er ulikt mannen min tenkte jeg" og snudde meg for å ta den ned. Da kom jeg på at doringen var oppe fordi jeg begynte å vaske doen tidligere, men ble avbrutt og gikk ifra. Fikk vasket ferdig doen og gjort mitt og da kom jeg til å tenke på at gjennom de 3årene jeg har bodd med mannen min har jeg aldri opplevd at han ikke har tatt ned ringen etter seg. Jeg klarer selvfølgelig fint å ta den ned selv altså, men dette er jo en typisk ting vi kvinner kan finne på å klage over når det gjelder mannfolka sine så jeg har vel skutt gullfuglen Anonymous poster hash: 85372...af7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Ikke den eneste som har en sånn mann. Jeg har bodd med mannen i 20 år, og aldri har han glemt å legge ned doringo og lokk. Mye hyggeligere å komme inn på do når dette ligger nede mener han Anonymous poster hash: 83a9f...426
Hulderen Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Kankje han sitter når han tisser. Mange menn gjør det.
Dagoberta Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Mannen min vet at når han skyller ned, så sprer toalettet en sky med små dråper vann og det som ellers ligger nede i skålen. Derfor legger han ned lokket før han drar i snora. Heldigvis, for det ville plaget meg hvis han ikke hadde gjort det
Gjest Summers Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Takk, da vet jeg hva jeg skal ha med i kontaktannonsen min på sukker.no. Endret 18. januar 2014 av Summers 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå